Перший заступник голови Київської міськадміністрації Микола Поворозник визнав, що найближчим часом будувати гілку метро на Троєщину не будуть.
Про це він сказав в інтерв'ю "Економічній правді", говорячи про будівництво Подільського мостового переходу через Дніпро. Ним повинні поїхати не тільки автомобілі, а й потяги метрополітену.
"Про будівництво [метро] рішення не приймалося і прийматися найближчим часом не буде", - сказав Поворозник.
За його словами, для будівництва гілки на Троєщину потрібно спочатку побудувати відрізок у центрі Києва - від "Вокзальної" до "Тараса Шевченка".
"Спочатку розглядався варіант будівництва першої черги нової гілки метрополітену від станції метро "Тараса Шевченка" по відкритій частині до Русанівських садів. Однак зараз станція "Тараса Шевченка" завантажена відсотків на 97. Додати туди пасажиропотік з усієї Воскресенки і Троєщини неможливо. Будівництво "метро на Троєщину" потрібно починати зі станції метро "Вокзальна". Спочатку треба з'єднати "Вокзальну", "Лук'янівську" і "Тараса Шевченка". Після цього вже не буде різниці, в який бік тягнути метро - Жулян чи Троєщини", - сказав Поворозник.
Нагадаємо, восени 2018 року мер Києва Віталій Кличко підписав розпорядження про відновлення проєктування і спорудження Подільсько-Вигурівської лінії метро від Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
Проєктна документація повинна бути готова до кінця 2020 року, а сам об'єкт - до кінця 2025 року.
Троєщина розташована на північному сході Києва, в цьому районі проживає понад пів мільйона жителів. Проєкт включення Троєщини в мережу метрополітену був розроблений ще в минулому столітті, проте через брак грошей будівництво досі не розпочато.