ГоловнаЕкономікаБізнес

Олександр Черниш: "Новий етап розвитку українського холдингу HoldGroup24"

Якщо запитати у Google, що за компанія HoldGroup24, то перше ж посилання відповість, що це український холдинг, який очолює молодий український бізнесмен Олександр Черниш.

Якщо запитати у Google про компанію HoldGroup24, то перше ж посилання відповість, що це український холдинг, який очолює молодий український бізнесмен Олександр Черниш.

Виявивши в собі підприємницький дух ще в юному віці, він вирішив отримати фундаментальні знання про бізнес в одному з університетів Кембриджу. Це був усвідомлений крок, хоча багато його однокурсників, за його словами, пішли вивчати бізнес, просто тому що ще не знають, чим займатися у житті. Тоді він і прийняв рішення створювати свою справу і виключно в Україні.

Олександр відкриває проекти один за одним, всі вони стають структурною частиною холдингу. Першою ластівкою два роки тому став PinkiBow, онлайн-майданчик, на якому можна придбати для привітання букет з повітряних кульок, коробку з солодощами і м'яку іграшку. Він став візитівкою холдингу, на ньому команда навчилася робити бізнес. Після виведення проекту на стабільний дохід, Олександр вирішує його закрити, тому що він забирав більшу частину робочого часу і не давав рухатися вперед. Сьогодні Олександр шукає нового власника для свого дітища на теренах Великобританії.

Паралельно з бізнесом молодий підприємець зайнявся соціальними проектами та благодійністю, заснував громадську організацію «Інноваційна Україна» і почав пошук однодумців.

Зробивши висновки над помилками, Олександр взявся за нові проекти і вирішив переключитися з надання послуг на виробництво та продаж товарів, так як такий вид діяльності, за його словами, дає вищу конверсію і потенційно менше заряджений на ризики, пов'язані з людськими або іншими факторами.

Під егідою холдингу запрацював онлайн-майданчик Boutiqonia, віртуальний бутік, на якому можна придбати вироблені в Україні аксесуари брендів DUFNI і OLEHANDRO. Але такі фактори, як висока конкуренція з боку низки відомих зарубіжних компаній і популярність китайських підробок серед українських модниць, не дають розвиватися українським дизайнерам та змушують їх знижувати якість продукції або думати про можливість розвитку за межами України. Тому проект Boutiqonia тимчасово заморожено, а кожен бренд пішов своїм шляхом.

Перший закриває нішу жіночих якісних рюкзаків, другий пропонує аксесуари для чоловіків і жінок - дорожні та спортивні сумки, портмоне, інші товари, які можна придбати як в онлайн-бутику OLEHANDRO.соm, так і в українських шоу-румах. Незабаром Олександр планує вийти зі своєю продукцією на зарубіжний ринок.

До того ж молодий підприємець пробує свої сили в IT-сфері та вже встиг заробити перші гроші. Налаштований як і раніше оптимістично робити бізнес в Україні, але завдяки зростанню не виключає можливого розвитку бізнесу за кордоном.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram