Рішення про зупинку залізничного сполучення з неконтрольованою територією Донбасу можна ухвалити лише після аналізу наслідків цього кроку для української економіки. Про це повідомила перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Юлія Ковалів. За її словами, наразі такі розрахунки Мінекономрозвитку не проводило.
"Питання, що стосується призупинення рішення про припинення залізничного сполучення ми будемо обговорювати залежно від результатів розрахунків, наразі такі розмови не ведуться", - цитує Ковалів видання "Подробности".
На її думку, питання ліквідації держпідприємства "Донецька залізниця" пов'язане з реорганізацією "Укрзалізниці" в публічне акціонерне товариство, і не означає "автоматичного" припинення руху поїздів з неконтрольованих територій Донецької і Луганської областей.
За словами директора Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики МЕРТ Володимира Семеніхіна, зупинка залізничного сполучення з Донбасом вигідна Росії. "Нам нав'язують багато невигідних рішень "зі східного напрямку", - вважає він.
Чиновник зазначає, що з економічної точки зору міністерство не підтримує блокаду. "Хіба нам хочеться економічних втрат? Ні, не хочеться. Хіба там не наші підприємства? Наші. Відповіді, що робити підприємствам і людям, які там живуть, у мене немає. Сказати їм: "Кидайте все і виїжджайте", - ми права не маємо" , - каже Семеніхін.
За словами чиновника, МЕРТ з економічної точки зору виступає проти торгового бар'єру, оскільки економічні втрати від нього обернуться сплеском контрабанди і значно більшими вкладеннями у відновлення регіону.
Раніше Незалежна профспілка гірників України написав відкритого листа Петру Порошенку, Арсенію Яценюку та міністру інфраструктури Андрію Пивоварському, в якому йдеться, що ліквідація підприємства "Донецька залізниця" позбавить Україну зв'язку з вугледобувними підприємствами, розташованими на тимчасово непідконтрольній Україні території, які забезпечують українські теплоелектростанції енергетичним вугіллям марок "А" і "П". А, за оцінками металургів, зупинка залізничного сполучення з Донбасом щомісяця позбавлятиме Україну 110 млн доларів валютного прибутку.