Toshiba ліквідує свій російський підрозділ продажу телевізорів і кухонної техніки "Тошиба Си-Ай-Эс".
Про це пише російська газета "Коммерсант".
На частку японської корпорації у 2012-2013 роках припадало до 10% ринку телевізорів у Росії. Причинами відходу зі споживчого ринку Toshiba називає високу конкуренцію і коливання курсу рубля.
"Ми повністю покинули споживчий ринок РФ, - сказав гендиректор ТОВ "Тошиба Рус" Хіроакі Тезука. - Ми продали усі товари ще минулого грудня, коли був великий пік продажів (йдеться про відвантаження товарів дистрибуторам і торговим мережам.- ред)".
Toshiba Corporation у Росії належать дві компанії - ТОВ "Тошиба Рус" і ТОВ "Тошиба Си-Ай-Эс", яка з червня перебуває в стадії ліквідації. Саме "Тошиба Си-Ай-Эс" торгувала аудіо- та відеотехнікою та кухонною електронікою. Компанія "Тошиба Рус" у Росії залишиться, вона відповідальна за b2b-угоди, у тому числі за контракт на оснащення поштообробним обладнанням сортувального центру ФГУП "Почта России" приблизно на 2 млрд руб. у аеропорту "Внуково", і постачання автоматичних станцій обробки готівки у Сбербанк. Також "Тошиба Рус" курирує діяльність СП із "Силовыми машинами" з виробництва високовольтних трансформаторів.
Хіроакі Тезука про перспективи інвестицій Toshiba в Росії зазначив: "Керівництво корпорації читає негативні новини з РФ, тому переконати їх вкладати дуже складно".
Нагадаємо, навесні General Motors оголосив, що з російського ринку йде бренд Opel (належить GM), а також значна частина моделей бренду Chevrolet.