Найближчим часом розпочнеться будівництво нового Бескидського тунелю, який збільшить транзитні можливості України з перевезення вантажів у Центральну та Західну Європу.
Про це повідомляє прес-центр "Укрзалізниці".
Бескидський тунель у Карпатах є єдиною одноколійною ділянкою V Критського міжнародного транспортного коридору, який прокладено територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії. Це створює перешкоди для інтеграції транспортної мережі нашої держави в європейську та для повноцінного використання транзитного потенціалу України.
"Укрзалізниця" останніми роками здійснила масштабні роботи з модернізації інфраструктури, але без будівництва нового Бескидського двоколійного тунелю транзитні вантажі можуть піти в обхід України - територією Польщі та Білорусі.
"Історичний Бескидський тунель побудований ще 1886 року і вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Через деформацію та руйнування дренажної системи в нього потрапляють підземні води, а взимку волога перетворюється на лід, що загрожує безпеці руху поїздів. Тому залізничники змушені довбати лід і вивозити його за межі споруди. Поїзди проходять тунель із мінімальною швидкістю. Крім того, одноколійний тунель обмежує пропускну здатність усього міжнародного транспортного коридору. Цей стратегічний об'єкт вимагає постійної уваги залізничників - зараз тунель обслуговують 24 працівники магістралі", - повідомляє відомство.
Починаючи з минулого року, Львівська залізниця за власні кошти здійснює підготовчі роботи для будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю. Сам тунель будуватимуть за позичкові кошти ЄБРР.
"Введення в експлуатацію двоколійного Бескидського тунелю дозволить забезпечити безпеку руху поїздів на стратегічному напрямку Київ - Львів - Чоп, привести до відповідних технічних вимог V Критський міжнародний транспортний коридор і покращити імідж України як транзитної держави", - зазначають в "Укрзалізниці".