Крадіжки багажу, неякісне і занадто дороге обслуговування в аеропорту "Бориспіль" стали причиною того, що авіакомпанії не бажають із ним працювати або взагалі не приходять на український ринок авіаперевезень.
Про це пише в сьогоднішньому номері газета "Факти і коментарі".
Як повідомляє видання, навесні минулого року в столичні Жуляни перейшла відома low-cost компанія Wizz Air, на порядок збільшивши пасажиропотік аеропорту "Київ". Від початку цього року з "Борисполя" більше не літає авіакомпанія "ЮТейр-Україна", а незабаром у "Київ" перебереться один із найбільших російських авіаперевізників - "Трансаеро".
"Для "Борисполя" це стане відчутною втратою, адже росіяни можуть щорічно перевозити за маршрутом Москва - Київ - Москва близько 220 тисяч пасажирів. Докладних коментарів представники авіакомпаній не дають, однак люди, обізнані про стан справ у галузі, вважають, що серед причин можуть бути претензії до сервісу і вартості обслуговування", - пише газета.
Претензії, в першу чергу, стосуються крадіжок багажу і завищення цін на всі види послуг - починаючи від заправки літаків і закінчуючи чашкою кави. Як зазначають представники авіаперевізників, проблема крадіжок б'є, насамперед, по їх іміджу, адже відповідальність за збереження багажу за законом несе авіакомпанія. Але що-небудь зробити авіалінії не можуть при всьому своєму бажанні, оскільки не вони наймають вантажників - це практично монополія адміністрації аеропорту, який набирає жителів міста Борисполя. Тим часом за півтора року обслуговування Wizz Air у Жулянах, у компанії не зареєстровано жодного випадку крадіжки багажу.
"Факти" також наводять як приклад розслідування Антимонопольного комітету, яке з'ясувало, що "Бориспіль" завищував ціну на паливо та послуги із заправлення в кілька разів. У підсумку аеропорту довелося заплатити величезний штраф. Тим не менш, як нещодавно зазначив топ-менеджер однієї з працюючих в Україні авіакомпаній, європейські бюджетні авіалінії, як і раніше, не хочуть літати в нашу країну через дорожнечу заправки літака".
Пасажири ж, окрім злодійства багажу, нарікають на непомірні ціни в ресторанах, закриття магазинів безмитної торгівлі duty-free та поганий сервіс у терміналах.
"На думку експертів, піти з "Борисполя", ймовірно, хотіли б багато перевізників. Однак деяким невигідно переходити в Жуляни або переводити туди частину рейсів із технічних причин. Тому, незважаючи на всі свої незручності, "Бориспіль" багато в чому залишається безальтернативним варіантом - як для авіакомпаній, так і для пасажирів. Це означає, що Україні доведеться зробити так, щоб головний аеропорт країни таки переглянув своє ставлення до авіаційного бізнесу", - підсумовують "Факти".