У запиті пропозицій на виготовлення рекламних роликів "Газпром" розкрив намір спонсорувати Лігу чемпіонів у найближчі три сезони. Очікують, що підрядник проведе аналіз цільової аудиторії, підготує кілька варіантів концепції відеоролика англійською та російською мовами. Реклама буде спрямована на зміцнення іміджу "Газпрому" як найбільшої енергетичної компанії з високим рівнем соціальної відповідальності, в тому числі в Європі, повідомляє Газета.Ру.
У документах не вказано максимальної вартості закупівлі - її сформують за результатами пропозицій учасників процедури. Підсумки закупівлі буде підбито не пізніше 15 серпня.
Підрядник повинен підготувати кілька варіантів концепції відеоролика англійською і російською мовами хронометражем 30 секунд, а також двох його коротких версій хронометражем 10 і 5 секунд. Ролики демонструватимуть у перервах трансляції матчів Ліги чемпіонів.
У документації "Газпрому" зазначено, що реклама охоплюватиме заходи Ліги чемпіонів УЄФА, Суперкубка УЄФА і фіналу Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок трьох сезонів.
Нині офіційними спонсорами Ліги чемпіонів є компанії Ford, Heineken, MasterCard, Sony, UniCredit. За контрактом з УЄФА з турніром співпрацює виробник екіпіровки Adidas, що постачає офіційні м'ячі для всіх змагань під егідою УЄФА.
Раніше "Газпрому" радили не спонсорувати збірну Росії з футболу.