У Профспілці таксистів очікують, що в перспективі для київських таксистів можуть увести обмеження авто за класом і дозволять провадити цей бізнес лише власникам машин від D класу (Audi A4, BMW 3, Honda Accord, Ford Mondeo і т.ін.) і вище.
Водіїв Lanos, "Лад" і Chevrolet Aveo (найпопулярніші нині авто серед столичних таксистів) відправлять працювати в менші міста, заявив голова Профспілки таксистів України Василь Попик.
Окрім цього, після прийняття всеукраїнського закону про таксі в кожному місті візьмуться затверджувати місцеві "нюанси": виберуть єдиний колір таксі, дизайн "шашечок" на дахах і написи на кузовах. У столиці вже розробили програму "Київське таксі".
Як розповів її співавтор, заступник голови громадської ради при Київміськадміністрації Андрій Антонюк, одноколірні таксі (ймовірно - зеленого кольору) в столиці почнуть їздити лише через кілька років, а наразі необхідно легалізувати ринок.
За даними міськадміністрації, сьогодні в Києві працюють близько 20 тис. таксистів, але тільки один із 20 - "по-білому" - з реєстрацією в усіх необхідних органах і сплатою податків.
Після запровадження програми, як прогнозують розробники, в столиці працюватимуть 14 тис. легальних таксистів, а місто отримуватиме щорічно 36 млн грн податків і зборів. Окрім того, в Києві мають облаштувати спеціальні стоянки для таксі, де пасажир зможе гарантовано знайти машину.
Нагадаємо, служба таксі аеропорту "Бориспіль"