ГоловнаЕкономікаДержава
Спецтема
Киев - 2025

У центрі Києва з’являться 4 підземних паркінги

У "Стратегії розвитку Києва до 2025 року" написано, що лише у центрі Києва не вистачає близько 3000 паркомісць. На прохання LB.ua перший заступник директора комунального підприємства "Київтранспарксервіс" Денис Салобаєнко розповів про розвиток міста у цій сфері.

У центрі Києва з’являться 4 підземних паркінги
Фото: http://vob.aif.ru
- Як буде вирішуватися проблема з дефіцитом паркомісць у центрі Києва?

- Щодня дорогами столиці рухаються близько одного мільйона автомобілів. При цьому треба врахувати, що активного будівництва нових доріг та розширення існуючих не проводилось. До того ж неможливо розширити проїзні частини вулиць в історичній та центральний частини міста. Вирішення цього питання полягає в оптимізації дорожнього руху у місті Києві. В цьому напрямку вже проводиться відповідна робота, одним з напрямків якої є запровадження одностороннього руху.

На даний час такий рух запроваджено по вул. Червоноармійській (Великій Васильківській), вул. Горького (Антоновича), вул. Саксаганського, вул. Жилянській. За рахунок введення одностороннього руху збільшується ширина проїзної частини одному напрямку та її пропускна спроможність. Треба відмітити, що при цьому за рахунок відсутності капітального будівництва, досягається й значний економічний ефект. До того ж введення одностороннього руху дозволяє в межах проїзних частин цих вулиць здійснити додаткове облаштування місць для паркування транспортних засобів. Це є один із шляхів розширення паркувального простору в центральній частині міста. Іншим шляхом є будівництво у цій частині міста підземних паркінгів.

- Де саме будуть ці підземні паркінги?

На даний час постійно діючою комісією по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури Києва розглянуті пропозиції комунального підприємства "Київтранспарксервіс" щодо будівництва підземних паркінгів у центральній частині міста за наступними адресами:Європейська площа,

  • вул. Хрещатик та вул. Михайла Грушевського в межах від вул. Інститутської до Паркової дороги;
  • вул. Хрещатик в межах від будинку № 17 до буд № 29;
  • вул. Прорізна в межах від вул. Хрещатик до вул. Пушкінської;
  • площа Івана Франка та вул. Городецького в межах від вул. Хрещатик до вул. Ольгівської.
- Чи буде змінена ціна за паркування? Якою вона буде?

- Таких планів у комунального підприємства "Київтранспарксервіс" поки що немає.

- Голова КМДА Олександр Попов казав, що парковка – це корупційний бізнес. Як має працювати система, щоб зібрані гроші йшли у бюджет?

- Комунальне підприємство "Київтранспарксервіс" є єдиним оператором з паркування транспортних засобів віднесеним до сфери управління виконавчого органу Київради (КМДА), яке здійснює реалізацію єдиної технічної, економічної політики та проведення належної організаційної роботи на денних та нічних паркувальних майданчиках міста Києва.

Експлуатація денних паркувальних майданчиків міста здійснюється комунальним підприємством "Київтранспарксервіс" самостійно, що забезпечує відповідний контроль за місцями для паркування та надходженням від паркувальної діяльності на денних паркувальних майданчиках до бюджету міста. Таким чином нелегальна діяльність на вказаних паркувальних майданчиках є неможливою.

Інше питання це функціонування нічних паркувальних майданчиків, які на даний час ще експлуатуються приватними суб’єктами господарювання на підставі договорів укладених між та районними комунальними підприємствами, які здійснюють діяльність з паркування або здійснюють самостійну експлуатацію цих паркувальних майданчиків. Саме тут діяли та продовжують діяти корупційні схеми пов’язані з паркуванням транспортних засобів.З метою подолання цих корупційних схем, голова Київської міської державної адміністрації Попов О.П. на останньому розширеному засіданні Колегії КМДА доручив головам райдержадміністрацій в стислі терміни провести передачу паркувальних майданчиків, які на даний час ще експлуатуються приватними суб’єктами господарювання на підставі договорів укладених між та районними комунальними підприємствами, що здійснюють діяльність з паркування до комунального підприємства "Київтранспарксервіс".

Також комунальним підприємством "Київтранспарксервіс" були проведені масштабні роботи з інвентаризації вказаних паркувальних майданчиків (крім гаражних та гаражно-будівельних кооперативів) та встановлення точної кількості місць для паркування.

В ході інвентаризації були виявлені майданчики, які експлуатувались без документів, що посвідчують право власності чи користування (оренди) земельними ділянками та як наслідок цього - без сплати відповідних зборів до бюджету міста Києва.

На даний час створеними разом з правоохоронними органами робочими групами проводяться перевірки законності використання вказаних паркувальних майданчиків, в ході яких приймаються рішення щодо їх подальшої експлуатації.

Підсумки проведення інвентаризації пов’язані з масштабним опрацюванням значного інформативного обсягу технічної (землевпорядної) документації і таким чином назвати загальну кількість паркувальних майданчиків, які експлуатувались в місті Києві без документів, що посвідчують право власності чи користування (оренди) земельними ділянками буде можливо тільки їх остаточного опрацювання.

Разом з цим комунальним підприємством "Київтранспарксервіс" проводяться заходи щодо залучення суб’єктів господарювання малого бізнесу до роботи на нічних паркувальних майданчиках. Підприємством були переглянуті умови відповідних договорів в частині зменшення вартості послуг, що дозволяє суб’єктам господарювання залишати в своєму користуванні значний відсоток від тарифу на паркування. Проведення зазначеної економічної політики у сфері паркування сприяє не тільки розвитку малого бізнесу в місті, але й вирішує питання щодо створення додаткових робочих місць для киян.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram