Блог Олени Вишнякової
почесний консул Латвійської Республіки у Чернігові
Все записи блога
02 березня 2023, 11:51
Штучний інтелект забезпечить вчителям та учням більш ефективне та зручне навчання але його використання також може викликати ряд проблем.
13 лютого 2023, 15:19
Нові умови, в яких діти отримують зараз освіту, випробовують не на жарт силу волі батьків, вчителів та дітей.
19 січня 2023, 11:48
Освіта повинна бути адаптована до ситуації війни і задовольняти потреби дітей, щоб допомогти їм в майбутньому адаптуватися до життя у складних умовах.
11 лютого 2022, 11:24
Якщо не вжити заходів, втрати у навчанні можуть продовжувати накопичуватися, коли діти повернуться до школи, що загрожує освіті в майбутньому.
12 січня 2022, 13:41
Часто, батькам складно при виборі школи розібратися, що до чого, що криється за словами іноземного походження у назвах програм та що вони врешті-решт отримають.
22 грудня 2021, 11:16
Пропоную ідеї, як здивувати та привітати власну дитину.
26 листопада 2021, 15:16
Увагою наших дітей правлять ігри на телефонах чи планшетах. Як же мотивувати дитину читати?
05 листопада 2021, 11:21
Все дозволяти теж не варто і навчитись казати своїм дітям тверде «ні» дуже важливо.
20 жовтня 2021, 16:25
Можна створити щось фізичне, що повертатиме нас у приємні спогади або навпаки покаже речі, про які дитина і не згадає.
30 вересня 2021, 10:14
Нині діти обділені живою комунікацією. Чому постала така проблема та як батькам взяти на себе ще більшу відповідальність за контакт?
31 серпня 2021, 10:33
Що, якщо я вам скажу, що дітям, фактично, не потрібні іграшки?
13 серпня 2021, 14:23
Свідоме ставлення кожної людини до природи можливе тільки при наявності екологічної культури та широких екологічних знань, які повинні формуватись, починаючи з дитинства.
01 липня 2021, 08:57
Сьогодні увагою наших дітей правлять ігри на телефонах чи планшетах й надається перевага віртуальному спілкуванню. Що ж робити?
26 травня 2021, 10:43
Епідемія коронавірусу стала краш-тестом і для освіти. Ми бачили, що вона не готова до викликів, відчули, наскільки відірвана від життя система підготовки й перепідготовки вчителів.