Якщо поглянути на динаміку оновлення київського транспортного парку, то вона не виглядає надто сумною. На запит про кількість транспортних засобів, яка має забезпечувати зручний розклад громадського транспорту з адекватними інтервалами руху, Громадська рада отримала досить задовільну відповідь. Так, за останні два роки було придбано 85 автобусів довжиною 12 метрів та 100 – довжиною 15 метрів. Нові автобуси мають низький рівень підлоги, обладнання для обслуговування інвалідів, сучасні інформаційні системи, і в цілому відповідають екологічним стандартам Євро–3. Також за цей період було придбано 140 тролейбусів. До завершення контракту, що фінансується Європейським Банком Реконструкції та Розвитку, компанія «Богдан Моторс» має поставити ще 81 тролейбус особливо великої місткості. 2014 року планується придбати ще 76 тролейбусів.
Найскладніше чомусь з оновленням парку трамваїв. У 2012 – 2013 роках купили лише 14 трамваїв. Зараз у «Київпастрансу» на випробуванні є перший зразок трисекційного трамвайного потяга довжиною 31,5 м з долею низького рівня підлоги понад 40 % виготовлено на виробничих площах КП «Київпастранс», але місту потрібно таких 20 на рік.
В цілому ж, за рахунок придбання нових транспортних засобів на основних маршрутах пасажирського транспорту плановий інтервал руху в години пік зменшився до 5-7 хв.; більші тролейбуси та автобуси можуть перевозити більше пасажирів, при цьому умови перевезень також стали більш-менш відповідними до сучасних умов. З цим не можна не погодитися.
З гарних новин - плани розвинути тролейбусну мережу від Ленінградської площі до залізничного вокзалу «Дарниця»; від Одеської площі до нового Автовокзалу, ринку «Столичний», с. Жуляни, залізничної станції «Київ-Волинський» та Аеропорту «Київ» (3 черги будівництва); тролейбусну лінію по центральних вулицях – Старонаводницькій, Горького (до Либідської площі), та по Васильківській (від Амурської площі до Голосіївської площі). Також планується ремонт трамвайних колій по вул. Дмитрівській, вул. Алма-Атинській і Ташкентській і реконструкція трамвайної лінії під прискорений рух від ж/м Вигурівщина-Троєщина до залізничного вокзалу Дарниця.
Цікаві сьогоднішні розрахунки щодо кількості рухомого складу на маршрутах. Вони визначаються з розрахунку наповненості громадського транспорту 4-5 пасажирів на 1 м2 вільної площі підлоги салону.
На потужних маршрутах зі значним пасажиропотоком, на окремих ділянках в години найбільшого навантаження наповненість салонів може складати до 8 пас/м2.
А от на питання «Яка потрібна кількість громадського транспорту у Києві, щоб задовольняти потреби жителів міста?» Громадській раді надійшла дивовижна відповідь від Комунальної служби перевезень КМДА: «За часи Радянського Союзу у Києві здійснювали перевезення близько 1500 автобусів, 800 тролейбусів і 900 трамваїв».
Тому ще одна тема для розмов з керівництвом Департаменту з питань транспортної інфраструктури – як здійснюється контроль за якістю і змістовністю відповідей на скарги і запити громадян.