Політтехнолог, партнер компанії SIC Group Ukrainе, президент Інституту демократії та розвитку PolitA
Голосування в Словаччині продемонструвало, що російські інформаційні операції залишилися послідовними, але тепер застосовуються до конкретних тем і підтримуються місцевими прибічниками…
У протестах сербської та української опозиції можна знайти багато спільного. І в Україні, і в Сербії рушійною силою протестів стали студенти та інтелігенція.
Чому українська держава не бачить в місцевому самоврядуванні рівного партнера та вчиняє дії, які підривають його роль.
Легалізація лобізму в Україні означала би удосконалення так званого суспільного договору, де усі стороні суспільного діалогу були б набагато чесніші один з одним.
Якщо ми хочемо блокувати люмпенізацію села, і витягнути агрорегіони з депресивного стану потрібна ефективна державна політика стосовно підтримки малого фермерства.
Добре імʼя країни залежить не лише від інноваційності її економіки — усі успішні національні бренди асоціюються і з вкладом, зробленим задля досягнення блага усього людства.
2020 год безусловно запомнится не только набравшей силу эпидемией коронавируса, но и чередой политических скандалов, провалов громких обещаний, и местными выборами.
Бюджет Украины 2021 отличается особым оптимизмом, рядом рекордных цифр и громких заявлений. Но, как говорится: «за чей счёт банкет?».
Мировой коронавирусный кризис задел не только экономики ведущих стран, а в значительной мере повлиял на электоральные предпочтения в самой влиятельной стране планеты.
Більшість партій невідомі пересічному громадянину, є лише політичними проектами-одноденками, не мають реального плану дій та спираються виключно на авторитет партійних лідерів.
Електоральні запити змістилися з конструктивної дискусії до шоу, де два бійці займаються треш-током перед фінальним виходом на ринг.
Увесь цей абсурд був зроблений заради однієї найголовнішої поправки, а саме оновлення президентських строків Володимира Путіна.
Страх програшу на майбутніх виборах змусив внести діючу владу свої корективи у Виборчий кодекс і створює перепони для забезпечення законного волевиявлення демократичними партіями.
Зважаючи на те, що до карантину економіка мала негативну динаміку, занадто вірити в оптимістичну риторику українських високопосадовців буде наївно.
Що робити для того, аби не було великої кількості законодавчих правок і маніпуляцій на цьому.
Україна не має стратегії економічного розвитку. Замість стратегі – продаж ресурсів, землі і державних активів.
Українським політикам необхідно дистанціюватися від внутрішньоамериканського дискурсу і працювати лише для налагодження взаємовигідних відносин між Україною та США.
Наскільки реальним може бути початок реальних змін політичного устрою Ірану і його трансформація від закритого тоталітарного режиму до сучасної країни?
Політичний рік крізь призму систематизації ключових подій за їхньою хронологією і значущістю.
Метою проведення земельної реформи має бути не продаж землі як самоціль, а комплексний план соціально-економічного розвитку сільських територій і громад.
Реализация транзитного потенциала - это первостепенная задача правительства, украинских компаний и украинского бизнеса.
Новая власть, в своём стремлении быть максимально непохожей на предыдущую, иногда принимает совершенно неосмысленные решения.
Запит на законодавство про лобізм існує у всьому суспільстві. Бізнес, влада та громадськість розуміє, що адвокація – це прозорість і відкритість.
В перший день «слуги народу» продемонстрували єднання. Хочеться вірити, що кожен з них усвідомлює персональну відповідальність і не буде ховатися за колективом.