ЦВК – перелякані посібники шахраїв

Цікаво спостерігати за "броунівським рухом" нашої "незамінної" ЦВК. Метушаться у спробах обійти закон як дичина у загоні, що намагається знайти вихід та втекти.

Фото: Сергей Нужненко

Деякий час тому я взявся за невдячну справу – почав спонукати ЦВК стати на рейки законності. Бо остогидло спостерігати, як ЦВК протизаконно призначає так звані перші вибори до об’єднаних територіальних громад (ОТГ) без жодної постанови Верховної Ради.

Це такий собі винахід уряду Гройсмана – як здійснити задуманий злочин із знищення сільрад і незаконної зміни адміністративно-територіального устрою України за відсутності "змін до Конституції України в частині самоврядування", як це називалося.

Пам'ятаєте, була така афера із цими змінами? Навіть Конституційний суд їх "благословив", але далі не пішло. Тож тепер ці "ОТГ" як чемодан без ручки - у Конституції їх нема, а закон про їх створення є - звісно, нечинний у частині їх створення й існування.

Та узурпаторам влади те "по барабану": не вдалося всунути підстави для "узаконення" розвалу країни в Конституцію - обійдемося й без них, бо без "укрупнення" виборчих дільниць під свій адмінресурс влади не утримаєш. Тож придумаємо "перші вибори".

Але перші вибори, безумовно, можуть бути тільки до місцевих рад новостворених адміністративно-територіальних одиниць, коли самі Ради є новоствореними. Всі інші вибори - до вже існуючих рад - можуть бути виключно або черговими, або достроковими. І якби були внесені ті антиукраінські зміни до Конституції "в частині місцевого самоврядування", які на щастя не пройшли, то були б підстави для створення ОТГ - об'єднаних територіальних громад, і тоді це дійсно могло б бути підставою для призначення перших виборів Рад цих ОТГ.

Бо створення ОТГ, якщо хтось не розуміє, це докорінна зміна адміністративно-територіального устрою (АТУ) Украіни, а кожна одиниця АТУ повинна мати свій представницький орган влади.

І хоча змінити Конституцію політичні аферисти не змогли, вони продовжують здійснювати задумане й без того - через фальшування "повноважень" ЦВК для призначення "перших" виборів.

А які ж вони до біса перші, коли ці вибори проводяться до вже давно (десятки років !) існуючих сільрад, вибори до яких проводилися вже десятки разів, причому останні відбулися тільки-но - восени 2015 року!

Термін повноважень депутатів цих Рад - до осені 2020 року, але якщо пану Гройсману не подобається розклад сил на місцях – то чому б не провести достроково інші вибори, обізвавши їх «першими» - щоб уникнути необхідності просити про їх призначення Верховну Раду.

А також попри те, що Конституція Украіни не передбачає такої одиниці АТУ, як ОТГ, і де-юре вони й не створюються.

І навіть без огляду на те, що зміна АТУ України може здійснюватися виключно Верховною Радою Украіни в установленому порядку.

А уряд Гройсмана фальшує "створення ОТГ", як гарячі пироги пече!

Грубо порушуючи Конституцію України і вчиняючи явні умисні дії із узурпації влади, та спричиняючи при цьому мільярдні збитки сільським громадам і держбюджету, обманюючи легковірних і слабкодухих сільських голів та депутатів сільрад.

Адже ж Гройсманом не тільки нічого із обіцяного не виконується - навіть для незаконно породжуваних ним "ОТГ", - але й створюються умови для повного знищення усієї соціальної сфери села - через збільшення обсягу обов'язків "місцевого самоврядування" при подальшому зменшенні його фінансових можливостей.

Це крах середовища існування селян і відповідно - швидке вимирання села.

І в цих злочинах уряду активно сприяє ЦВК, зокрема пан Охендовський особисто.

Ось траєкторія хаотичних рухів ЦВК у цій сфері.

У розпал серпня, коли вся країна у відпустках, 16.08.2017 ЦВК вносить чергові зміни до порядку призначення «перших» виборів, і вже за два дні, 18.08.2017, Постановою 164 призначає місцеві вибори в ОТГ по всіх областях України на 29.10.2017.

Проходить менше трьох тижнів, і під тиском зовнішньої критики, ЦВК ухвалює дивну Постанову 181 від 05.09.2017 про звернення до Верховної Ради, де лейтмотив – усе пропало, відсутнє належне законодавче регулювання виборів, зокрема, щодо міжрайонних ОТГ, щось робіть – рятуйте вибори!

До речі – навіщо тоді призначати вибори, якщо нормативна база не підготовлена?

Після чого ЦВК отримує від мене низку депутатських звернень і вимог, і впридачу – позов про визнання протиправним призначення цих виборів, який прийнято до розгляду.

Після цього робота ЦВК пожвавішала, і 12.10.2017 під впливом критики вони кардинально змінюють порядок призначення перших виборів, зокрема, залишивши за дужками проблемні питання виборів умовно і складно "утворених" «змішаних» ОТГ та проблемні випадки, де триває судове оскарження.

Навіщо тоді до них раніше призначали вибори, якщо все так непросто?

Таке враження, що ЦВК не пам’ятає завтра, що робило учора...

Для ілюстрації красномовний приклад: того ж дня, 12.10.2017, ЦВК призначає не тільки ще одні «перші» вибори на 24.12.2017, але й такі собі «додаткові» до ОТГ (знов без Верховної Ради), але що цікаво – спочатку Постановою 215 призначаються додаткові вибори, а вже після цього – Постановою 216 – порядок призначення додаткових виборів, що ЦВК розробила сама для себе!

Тобто навіть тут ЦВК не може діяти послідовно – спочатку встановити правила гри, а вже потім їх застосовувати. Розумію, що виконувати незаконні й хаотичні вказівки "зверху" непросто, а вчиняти умисні злочини проти України боязко ...

Усе це професійне шулерство оскаржено мною до Окружного адміністративного суду м. Києва. Працюю над повідомленнями про кримінальні правопорушення. Дивуюся, що життя наших можновладців нічому не вчить ...

Сподіваються на те, що українська "мадам Феміда" й надалі залишатиметься для них дамою легкої поведінки?

Впевнений - помиляються.

Аркадій Корнацький Аркадій Корнацький , Народний депутат України
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram