Бюджетні субвенції для узурпації влади

Третій місяць веду активні "бойові дії" з припинення беззаконня Кабміну під назвами "реформа місцевого самоврядування" та "децентралізація".

А насправді це юридичні бої за право на існування законно діючих сільських та селищних рад, котрих пан Гройсман цілеспрямовано намагається незаконно колективізувати у так звані ОТГ (чи то ОПГ, це під яким кутом зору дивитись). Це бої проти чергового етапу узурпації влади, бо політичні методи виявилися неефективними.

Фото: Владислав Мусиенко

Нічим іншим, крім як підготовкою до фальсифікації результатів майбутніх виборів з використанням адмінресурсу "ОТГ/ОПГ", це примусове й протизаконне "об'єднання" не є.І на шляху до цієї спланованої злочинної мети влада пускає в хід широкий спектр незаконних методів та прийомів - від фінансових подачок слухняним Радам, сільським головам і старостам і навпаки - позбавлення неслухняних бюджетної підтримки, до відвертого залякування, шантажу та погроз звільненнями з посад.

Очевидно, автори і провідники цієї антиукраїнської афери сподівалися на легкий бліцкріг під фанфари щодо "європейських реформ", і треба віддати їм належне, підготовилися до злочину грунтовно. Навіть залучили на свою підтримку європейських високопосадових радників, а ще більше - внутрішньоукраїнську колону прикормлених "експертів" та "грантоїдів", псевдогромадських активістів, народних депутатів і журналістів.

Хочу звернути увагу суспільства на одну дуже важливу обставину. Концепція Реформи місцевого самоврядування була затверджена Кабміном з подачі В.Гройсмана вже 1 квітня 2014 року - всього лиш через місяць і декілька днів після перемоги Євромайдану. Це переконливо свідчить про те що "реформа", справжнім наслідком якої може стати остаточна узурпація влади, була запланована завчасно, за місяць її не придумаєш і не підготовиш.

У свою чергу це означає, що методи управління країною і трагічні наслідки такого правління були зрозумілі тим, хто тоді рвався до влади, також завчасно, ще до того, як вони до неї дорвалися. Вони ще до заволодіння вищими посадами планували грабувати країну і розуміли, що внаслідок цього утриматися при владі демократичним шляхом не зможуть, потрібно буде фальшувати наступні вибори.

Але бліцкрігу не вийде.

Потрохи, але ми змушуємо владу відступати. Пишу ми, тому що вже не один я воюю проти злочинів виконавчої влади, за моєї юридичної підтримки пішли позови до судів у багатьох областях.

Спільниця уряду – ЦВК – вже котрий місяць вимушена «петляти», виправдовуватись у судах, та переписувати власні нормативні акти, прибираючи звідти найбільш одіозні положення щодо призначення "перших" виборів до "ОТГ".

До речі, не можу не поділитись одним судовим епізодом.

Під час розгляду чергової судової справи щодо протиправності рішень ЦВК представнику Центральної виборчої комісії було задано пряме питання:

«У вересні ЦВК зверталася до Верховної Ради з приводу відсутності належної законодавчої бази для проведення перших виборів до міжрайонних ОТГ. Чи вирішив парламент цю проблему?»

«Ні», - відповідають, - «І ви це чудово знаєте...»

«То як же ви тоді проводили вибори без змін до закону?! »

«Все нормально», - каже представник ЦВК – «Ми все порєшалі!»

Суддя була у доброму гуморі і включилась в розмову: «Ось бачите, вони все "порєшалі!"».

В Україні кілька років тому вже були ті, хто вважав, що вони «усе порєшалі». Потім їм довелося тікати ...

Махінатори в уряді змінилися, а ЦВК та ж сама - бо дуже "талановиті" фахівці. Незамінні. Але пану Охендовському не варто забувати, що він ще не розрахувався із законом за «папєрєдніків», і знову на ті ж самі граблі ...

Я б йому порадив брати приклад з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ.

Ще у жовтні я направив прем'єр-міністру України депутатський запит щодо протиправності положень Постанови Кабміну №200 від 16.03.2016р. щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад.

Як це завжди буває в уряді – звертався до одного, а відповів інший.

У відповіді заступник Міністра регіонального розвитку зробив "явку з повинною" та щиросердно визнав, що Постанова Кабміну №200 від 16.03.2016р. тривалий час є частково незаконною, про що їм добре відомо, але уряд дає обіцянку колись привести свої нормативні талмуди у відповідність до закону.

Якби у листі заступник міністра від імені уряду написав би: «Ми більше не будемо!» - це було б зворушливо. Але віри їм немає. Вони не закони виконують, вони "рєшают"...

Ще один "подільник" очільників уряду - міністр юстиції. За що тільки він отримує заробітну плату? Де нагляд за законністю актів уряду?

Це злочинна бездіяльність, і тягнеться вона не день, не тиждень і навіть не місяць.

Скільки часу потрібно, щоби припинити використання незаконної інструкції уряду в сфері розподілу мільярдів бюджетних коштів, коли це буде припинено і коли будуть відновлені вимоги Конституції щодо справедливого розподілу бюджетних субвенцій - ці питання я задам у суді урядовцям вже найближчим часом.

Про що і розповім наступного разу.

Аркадій Корнацький Аркадій Корнацький , Народний депутат України
Читайте главные новости LB.ua в социальных сетях Facebook и Twitter