Президентська кампанія Хілларі Клінтон значно поступається опонентам в агресії, новизні та зухвалості і не дає їй очевидної переваги.
Таку думку в тексті "Американські гірки-2016. Коло перше. «Ранні штати»" висловлює директор політичних програм Інституту Горшеніна Євген Курмашов.
"Гілларі явно не вистачає дії «тут і зараз». Видно, що вона і її штаб явно загралися в переказування її політичної історії, не помітивши, як цей напрям кампанії підмінив собою все інше. Компанії не вистачає агресії, зухвалості і новизни. Курс на збереження досягнень Обами помножений на біографічні сюжети, схоже, не забезпечує Гілларі впевненої переваги", - йдеться в тексті.
"Незадовго до праймериз у Нью-Гемпширі були анонсовані кадрові перестановки всередині кампанії Клінтон. За інформацією в американських ЗМІ, найбільші нарікання в Гілларі і Білла Клінтонів викликають два напрямки роботи штабу - вироблення меседжів і реалізація digital-стратегії. Схоже, що багато менеджерів і стратегів кампанії поступляться своїми місцями іншим фахівцям", - пише також експерт.
Водночас, на думку Євгена Курмашова, проблеми в компанії Клінтон стали наслідком великої самовпевненості і її менеджерів, і її самої. А "результатом цієї самовпевненості стало те, що внутрішньопартійні праймеризи демократів фактично перетворилися в дуель".
Нагадаємо, в США на минулих у штаті Нью-Гемпшир праймеризах серед демократів перемогу здобув сенатор від штату Вермонт Берні Сандерс.
За даними компанії RealClearPolitics, напередодні виборів 54,5% прихильників Демократичної партії в Нью-Гемпширі були готові голосувати за Сандерса, 41,2% - за Клінтон. Однак, за результатами підрахунку третини голосів, розрив виявився ще більшим: 59% і 39% відповідно.
Наступні попередні вибори відбудуться в Південній Кароліні і в Неваді.