Криза в економіці та падіння курсу рубля обернулися першим у Росії спаданням на онлайн-ринку торгівлі електронікою і побутовою технікою: у першому півріччі сегмент скоротився на 2,4%.
Про це пише газета "Коммерсантъ" з посиланням на дані Асоціації компаній інтернет-торгівлі і дослідницької компанії GfK.
За даними організацій, усього обсяг продажів склав 72,9 млрд рублів ($1,1 млрд), що на 1,8 млрд менше, ніж рік перед тим. Зростання зауважено тільки в центральній частині країни і на Далекому Сході.
Спадання зауважено майже в усіх категоріях товарів: продаж комп'ютерів і ноутбуків скоротився на 5,2%, великої та дрібної побутової техніки - на 0,8%, споживчої електроніки - на 15,7%, фотоапаратури - на 31,9%. Зростання збереглося тільки в сегменті продажу телефонів і смартфонів - на 23,6%.
"У першому півріччі обсяг продажів через інтернет побутової техніки та електроніки знизився через складну макроекономічну ситуацію, що спричинила зростання цін і зниження купівельної спроможності", - пояснив виконавчий директор АКІТ Артем Соколов. За його даними, продажі в магазинах і в інтернеті впали на 15,6%, до 653 млрд рублів ($9,8 млрд).