ГоловнаСвіт
Спецтема
Россия

Партнер Путіна по дзюдо хоче заборонити рекламу "шкідливої" їжі в Росії, - ЗМІ

За словами друга Путіна, "шкідливі" продукти "протиставляються національній їжі"

Партнер Путіна по дзюдо хоче заборонити рекламу "шкідливої" їжі в Росії, - ЗМІ
Фото: tengrinews.kz

Депутати Держдуми Росії можуть ввести обмеження на рекламу у ЗМІ та громадських місцях потенційно шкідливих для здоров'я продуктів з метою "формування культури раціонального харчування у молоді".

Про це пише газета "Коммерсантъ".

За даними видання, поправки в закон "Про рекламу", що регулюють поширення інформації про "шкідливі продукти", готується внести депутат від "Єдиної Росії" Василь Шестаков, який раніше у співавторстві з президентом РФ Володимиром Путіним написав книги "Дзюдо. Історія, теорія, практика" і "Вчимо дзюдо з Володимиром Путіним".

У поправках Шестакова "шкідливими" називаються продукти з високим вмістом цукру, солі, жирів і насичених жирів. Цукру має бути понад 12,5 г на 100 г продукту, або 15 г на порцію, солі - 1,5 г і 2,4 г відповідно, жиру - 20 г і 21 г, насичених жирів - 5 г і 6 г. Обмеження на їхню рекламу повинні сприяти збереженню "нормальної ваги, тиску і показників крові".

Депутат пропонує заборонити рекламувати ключові продукти мереж фастфуду як нешкідливі або корисні, засуджувати споживача за утримання від їхнього вживання, звертатися до неповнолітніх або використовувати їхні образи, в тому числі мальовані. Заборона на рекламу торкнеться друкованих видань, радіо- і телепередач, аудіо- та відеопродукції для неповнолітніх, а також громадських місць: лікарень, шкіл, театрів, цирків.

"Поправки фактично прирівнюють рекламу фастфуду за ступенем небезпеки до реклами алкоголю", - підтвердив виданню сам Шестаков. Він додав, що "шкідливі" продукти "протиставляються національній їжі".

Газета пише, що заборона може серйозно вдарити по рекламному ринку, що і так скорочується, - реклама мереж фастфуду, солодкої газованої води, чіпсів, кондитерських виробів і шоколадних батончиків займає до 8% від усіх федеральних телерекламних бюджетів.

З 2012 року у Росії діє норма про заборону реклами алкогольних напоїв в Інтернеті, на телебаченні, друкованих виданнях, освітніх центрах, театрах, цирках і музеях.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram