Майже всі клуби Української Прем'єр-ліги, у тому числі гранди - "Динамо" і "Шахтар", суттєво завищують цифри відвідуваності домашніх матчів, ідеться в №75 програми ТаТоТаке.
Українські клуби додають до реальних цифр усіх власників сезонних абонементів, начебто вони відвідують усі поєдинки за замовчуванням.
У середньому, клуби завищують реальну відвідуваність на 30-40%, наголошується в передачі.
Але є матчі, які відвідала мінімальна кількість глядачів, тоді показник відвідуваності можуть завищити і на 100%.
Відзначимо, що антирекордом відвідуваності за всю історію УПЛ залишається матч "Олімпік" (Донецьк) - "Сталь" (Кам'янське), що відбувся в лютому 2018 року. Тоді на спортивній арені були 84 вболівальники.