Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") почало використовувати металургійні шлаки замість природних кам'яних матеріалів (гранітних) для облаштування шарів дорожнього покриття.
Про це повідомляється на сайті відомства.
Відзначається, що вже використано майже 30 тис. куб. м металургійних шлаків.
"Загалом в 2020 році планується використовувати 482 тисячі кубометрів металургійних шлаків під час будівництва доріг. Їх використовують на будівництві доріг в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській і Запорізькій областях. Найбільший обсяг шлаків, 373 тис. кубометрів використовують в Дніпропетровській області - на будівництві першого українського хайвею - маршруту Київ - Дніпро (дорога Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка)", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, Кабінет Міністрів 4 грудня 2019 року прийняв розпорядження "Про застосування відходів виробництва в дорожньому будівництві", передбачивши перевагу для будівництва доріг з відходів на тендерах. Йдеться про використання в дорожньому будівництві металургійних шлаків і золи.
У лютому 2020 року Кабінет Міністрів дозволив використовувати металургійні шлаки під час будівництва доріг.
Президент Володимир Зеленський раніше заявив, що хотів би стати президентом, при якому в Україні побудують всі дороги.