Оператор мобільного зв'язку "Київстар" звернувся до Міністерства цифровий трансформації з пропозицією допомогти інформацією, яка може стати в нагоді для виявлення потенційних вогнищ поширення вірусу Covid-19.
"Алгоритми, які ми, як мобільний оператор, запропонували і над якими ми працюємо, дозволяють визначити кількість абонентів, які приїхали з-за кордону, і їхні можливі географічні контакти", - заявили агентству "Інтерфакс-Україна" в пресслужбі оператора.
У компанії підкреслюють, що неперсоніфіковані дані про споживання мобільного та інтернет трафіку можуть побічно свідчити про певні поведінкові тренди і звички, зокрема можуть свідчити про кореляцію між переміщенням населення і випадками зараження.
Водночас оператор зазначає, що аналітика на основі Big Data не може бути єдиним джерелом інформації, і рекомендує застосовувати також і інші інструменти для аналізу ситуації.
У компанії також підкреслили, що "Київстар" не відслідковує дії абонентів.
Раніше "Київстар" надав безплатний доступ до додатку "Доктор онлайн" із можливістю проконсультуватися з лікарем через чат, аудіо або відеодзвінок (раніше вартість консультації в додатку становила 50 грн), а також вирішив не тарифікувати дзвінки по Україні на "гарячі лінії" з профілактики коронавірусу і трафік з інформаційно-довідкових сайтів урядових і медустанов.