Національне антикорупційне бюро (НАБУ) 26 грудня прийшло з обшуком до Міністерства інформаційної політики та державне підприємство "Захист інформаційного простору", яке знаходиться у підпорядкуванні цього відомства.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав держсекретар Мінкульту Артем Біденко. За його словами, слідчі дії проходять в рамках справи про тендер на суму у 15 млн гривень на просування України та бренду Ukraine NOW на телеканалі CNN.
"За версією слідства, переможець тендера, компанія CFC Consulting, не розмістила рекламу, незважаючи на наявність актів виконаних робіт від CNN. Міністерству інформаційної політики нема чого приховувати, ми максимально співпрацювали і співпрацюємо зі слідством, щоб якомога швидше зафіксувати висновки", - написав Біденко.
Оновлення 18:11. На сторінці НАБУ в Facebook повідомили, що слідчі дії стосуються розслідування можливої розтрати бюджетних коштів службовими особами МІП за попередньою змовою з ДП "Центр захисту інформаційного простору України" і представників приватних компаній. Йдеться про фінанси, які виділені на проєкти щодо захисту національного інформаційного простору.
"Попередня правова кваліфікація - ч. 5 с. 191 ККУ. Розслідування зазначених фактів детективи НАБУ здійснюють з липня 2019", - додали в бюро.
Нагадаємо, у травні 2018 року Кабінет Міністрів схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд Ukraine NOW для поліпшення іміджу України у світі.
У серпні бренд Ukraine NOW UA отримав одну з найпрестижніших нагород у світі дизайну - Red Dot.