ГоловнаСуспільствоЖиття

На в'їзді до Миколаєва встановили ваги для "відлову" перевантажених фур

Незадоволені перевізники почали з'їжджатися до комплексу відразу після його встановлення.

На в'їзді до Миколаєва встановили ваги для "відлову" перевантажених фур
Фото: news.pn

Миколаївський облавтодор і управління Укртрансінспекції у вівторок встановили на в'їзді в Миколаїв постійний ваговий комплекс для "відлову" перевантажених фур.

На встановлення прибув перший віце-губернатор Микола Романчук, начальник Служби автомобільних доріг Валерій Блошенко, начальник територіального управління Укртрансінспекції в Миколаївській області Леонід Костенко, виконувач обов'язків начальника Управління ДАІ Віталій Панченко, пише місцеве видання "Преступности.нет".

"Поки що він один, придбаний 2008 року, сертифікований 14 серпня 2015 року. Сьогодні ми ставимо єдиний, перший, який буде дисциплінувати водіїв у процесі завантаження та перевезення зерна. Крім того, ведемо підготовку двох вагових комплексів, що перебувають в управлінні капітального будівництва, ми проведемо їхній ремонт, сертифікуємо і будемо намагатися поставити на трасах «Миколаїв-Київ» і «Миколаїв-Одеса»", - цитує видання Романчука.

Чиновники показово зважили кілька машин, після чого на місце почали з'їжджатися незадоволені представники фірм-перевізників. За них також заступився комбат 11-го батальйону тероборони Микола Тросиненко, пригрозив "дуже рішучими діями", щоб ці ваги прибрали. "Влада стала на той самий шлях, що й минула, і нахабно говорить, що цей комплекс буде стояти, хоча немає нормативної бази. Природно, народ буде обурений. Я думаю, що цей ваговий комплекс є останньою краплею. І народ просто так не пробачить", - заявив він.

За словами одного з представників фірми-перевізника, на перевантаження є право, оскільки Україна є аграрною країною. І якщо возити урожай по 40 тонн, а не по 50 і вище, то є ймовірність, що не весь урожай зможуть зібрати на полях і не весь урожай зможуть прийняти порти. З ним погодилися і інші перевізники.

При цьому начальник дорожнього департаменту МІУ Роман Хміль у фейсбуці прокоментував ситуацію, назвавши таких перевізників "непорядними" і заявивши, що на більшості доріг повинно бути введено обмеження у 26 тонн. За його словами, щоб не допустити хабарництва на цих вагових комплексах, де повинно бути понад 200 працівників, у майбутньому планують повісити відеокамери, як у патрульної поліції.

Нагадаємо, що за оцінками МІУ, тільки 2% українських доріг можуть витримувати 40-тонні вантажівки, тоді як більшість - щонайбільше 18-26 тонн.

Наприкінці березня Міністерство інфраструктури оголосило про початок реформи дорожнього господарства в Україні, в рамках якого "Укравтодор" припинить існування в його нинішньому вигляді. У рамках реформи до 2020 року відсоток незадовільних доріг повинен скоротитися з 97% до 10%.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram