До 2020 року на заході АРК побудують два курорти, а в Джанкої з'явиться індустріальний рай.
Якщо вірити кримській владі та великим інвесторам, у найближчі роки на півострові розгорнеться будівництво відразу декількох дорогих об'єктів, які обіцяють вивести автономію в лідери не тільки серед інших регіонів країни, але і зробити її курортом світового рівня.
Один із найамбітніших проектів - створення індустріального парку "Новий Крим" у Джанкої. Будівництво таких об'єктів - частина національної програми розвитку країни, і Джанкой повинен стати першим на півострові. "Новий Крим" за задумом представлятиме осередок промислових об'єктів, виробництво сільгосппродукції, будівельних матеріалів та інших товарів, а також офісний центр на одній території, - говорить начальник відділу економіки та інвестицій Джанкойської міськради Рита Охріменко. - Наразі ми тільки затвердили земельну ділянку площею 25 га, де буде парк, і провели екологічну експертизу". Всього для реалізації цього проекту буде потрібно не менш ніж $20 млн, велику частину з яких, за словами Охріменка, повинні становити інвестиції.
Не менш гучну ідею хочуть реалізувати в Севастополі - екокурорт "Балаклава Грін". Якщо вірити його авторам і учасникам, а це низка найбільших інвестиційних компаній в Україні, то в найближчі роки зі звичайного приморського селища Балаклава перетвориться на всесвітньо відомий курорт із розвиненою інфраструктурою, що складається з чотирьох незалежних і взаємодоповнюючих ділянок: Таврос, Псілерахі, Гасфорта і Кадикоя. Два роки тому "Балаклава Грін" отримала статус проекту національного значення, що дає підтримку на всіх рівнях влади. "Наступного року ми повинні отримати велику підтримку з держбюджету, частина якої, в першу чергу, піде на будівництво очисних споруд у Севастополі та Балаклаві, - говорить заступник голови Севастопольської міськдержадміністрації Володимир Арабаджи. - Це буде важливий етап у реалізації проекту, адже без чистих бухт не буде розвитку курортної галузі".
А ось коли з'явиться міст, що з'єднує Крим і Кавказ, влада автономії досі не можуть відповісти: "У нас є декілька варіантів імовірного сполучення, один із найкоротших - від керченської переправи - протяжністю 4,5 км. Але спочатку ми з російською стороною повинні провести низку досліджень узбережжя, морського дна та рибної міграції", - говорить голова Рескому з транспорту та зв'язку Микола Черевков.