ГоловнаПолітика

Переважна більшість українців - за введення програмування до шкільної програми

15 країн ЄС вже включили програмування в свої шкільні програми.

Переважна більшість українців - за введення програмування до шкільної програми

Переважна більшість мешканців країни (83,8%) вважає, що з урахуванням викликів майбутнього до шкільної програми потрібно ввести окремий предмет “Програмування”. З них дали відповідь “точно так” 51,7%, “скоріше так” - 32,1. При цьому 7,3% опитаних скоріше з цим не згодні, а 4,2% дали відповідь “точно ні”. Про це йдеться в результатах соціологічного дослідження "Раннє програмування як складова сучасної освіти", проведеного Інститутом Горшеніна спільно з групою компаній “Еверест”. 

«Насправді, сьогоднішня «мапа» поширення предмету раннього програмування у школах у країнах світу вражає. 15 країн ЄС уже включили програмування до своїх шкільних програм, інші – на стадії інтеграції. Прогресу в цьому напрямку досягли Японія, Південна Корея, Китай, Сінгапур, Індія. Активно оновлюють шкільні програми з інформатики Ізраїль та Австралія. Передумови для таких трансформацій в освітньому секторі зрозумілі, і Україна також готова до відповідних змін. Результати опитування серед батьків українських учнів не лише підтверджують цю готовність, а й підкреслюють високий запит суспільства щодо необхідності включення програмування до шкільної програми, починаючи з початкових класів. Підготувати дітей до якісного майбутнього – спільна справа батьків і держави, що прагне розвитку та достатку», - підкреслив президент групи компаній "Еверест" Юрій Чубатюк, коментуючи результати дослідження. 

Нагадаємо, що соціологічне дослідження “Раннє програмування як складова сучасної освіти” проводилося у квітні-травні 2019 року, у ньому взяли участь 1000 респондентів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram