Образ "улюбленця Фортуни" створюють аксесуари. Не автомобіль і не розкіш домашньої обстановки формують первинну думку про респектабельність людини. Наручний годинник, взуття, парфуми, діловий костюм, шкіряний портфель - ось з чого починається імідж!
Естетика образу - синонім гармонійності. Розкішні лакові туфлі від кутюр і дешеві пластмасові годинники - моветон. Фахівці ринку наручних хронометрів, які займаються маркетинговими дослідженнями (як-от - на базі клієнтської аудиторії магазину "Імідж"), відзначають помітний інтерес на годинники репліки швейцарських мануфактур, що належать до категорії «статусних».
Елітні годинники прекрасні у всьому. Дорогий атрибут цінний не вартістю, а:
- досконалістю ручної збірки
- міцністю конструкції зі сталі, титану, вуглеволокна
- пишністю декору
Які ж годинники підсилюють статус ділової людини? Що необхідно знати про характер хронометрів, вибираючи аксесуар на подарунок?
Місце молодим: будь як Траволта!
Цікаві факти про годинник Джона Траволти
- Візитна картка престижу – швейцарський годинник марок-легенд. Так у колекції Franck Muller представлені моделі з п'яти (!) варіацій золота і платини. Пишності зовнішності імпонує багатство механізмів. В оригіналах інженери ставлять ротори з платини, в шедевральних копіях їх замінює не менш благородна альтернатива з міцної ювелірної сталі. Дипломатичні годинники з прозорими спинками - вищий рівень респектабельності навіть нарочито скромного образу.
- Хочете трохи брутальності? Тоді вам у розділ статусних годинників від Hublot. Аудиторія шанувальників "ілюмінаторів" від Карла Крокко - багатолюдна, в списку поціновувачів марки не тільки представники ділової еліти, а й прості клерки, студенти і "вільні художники". Свій вибір на користь Хаблот зробив голлівудський "бог" Джет Лі. Чим ви гірші?
- Ультратонкі моделі від Tissot – не просто статусні годинники, а моделі, що підкреслюють делікатність персони. Серед преміум-брендів, колекції марки відрізняються неординарністю параметрів при насиченості опцій. Найскладніші хронометричні функції притаманні Tissot так само, як дотримання вашої витонченості.
- Серед молодих марок успішний годинник Breitling: автоматика з заведенням на 21-му камені припала до душі Девіду Бекгему і Джону Траволті. Якщо ви хочете пірнути на глибину до 300 метрів і вразити своїм статусом риб - що ж, ваша примха цілком аргументована, а унікальний ступінь водозахисту Breitling це дозволить.
- Статус формують матеріали – в цьому впевнені інженери Rado, які виробляють годинник зі спеціальної кераміки. Патенти на більш ніж 30 технологій підкреслюють серйозність марки, що ж стосується любові публіки, в ній уже зізналися Ендрю Марей і Марат Сафін.
Данина класиці: будь як Енштейн!
Немає кращого способу висловити висоту свого статусу, ніж вибрати марку з історією. Наприклад, годинник Patek Philippe свого часу обрали Альберт Ейнштейн і Лев Толстой.
Престижність Omega також не обговорюється. Годинники носять принц Вільям і актор Джордж Клуні.
Вінчає колекцію статусних марок пишність форм від Rolex. За більш ніж вікову історію бренд встиг підтримати імідж Бельмондо, Саркозі, місіс Клінтон.
Щоб відчути, яка саме модель імпонує вашому статусу - діловому, спортивному, творчому - просто погляньте на багатство годинникових колекцій. Серце забилося прискорено? Отже, ЦІ хронометри створені для вас!