Торговий бойкот російських товарів, який неофіційно оголосили в Україні багато громадян після вторгнення військ РФ до Криму, дійсно працює.
Про це заявила журналістам виконавчий директор Європейської бізнес асоціації Олена Дерев'янко.
"Навіть наші європейські компанії починають відчувати ефект від цієї акції. Було зауваження від деяких компаній, які не є російськими, що вони не розуміють, чому, наприклад, їх вироблена в Росії продукція не купується в Україні. Вони дивуються з цього приводу, але при цьому готові переглядати свої бізнес-процеси. Можливо, вони будуть завозити сюди іншу продукцію", - сказала вона.
При цьому Дерев'янко заявила, що повністю відмовитися від російських товарів Україні не вдасться через відсутність серйозної альтернативи. Наприклад, по тому ж газу або бензину.
Директор Google в Україні Дмитро Шоломко, який входить до правління ЄБА, в свою чергу розповів, що бойкот російських товарів сильніше відчувається в IT-сфері.
"В інтернет такі речі видно найкраще. Так от, якщо ви добре подивитеся, то російські компанії з ринку йдуть або реформуються. Чого варта історія з компанією "Ашманов і партнери", яка зараз "Ольшанський і партнери". Тому що пан Ашманов повівся не дуже адекватно по відношенню до України, фактично у цієї компанії перестали купувати взагалі все", - сказав він.
Нагадаємо, найбільший український рітейлер Fozzy Group, що розвиває мережі магазинів "Сільпо", "Фора", Fozzy і Le Silpo, пообіцяв зняти з продажу російські товари, якщо на них не буде попиту.