Fozzy Group, яка розвиває мережі магазинів "Сільпо", "Фора", Fozzy і Le Silpo, готова вивести з асортименту російські товари. Про це йдеться в заяві компанії.
У групі заявляють, що продають тільки ту російську продукцію, яка або не має аналогів в Україні, або популярна серед покупців.
"Власне російських марок у нас одиниці, але є товари відомих міжнародних компаній, виготовлені на території РФ. Це не у звичному розумінні російські бренди, адже виробничі потужності таких мультинаціональних корпорацій розташовані по всьому світу. Якщо навіть і таку продукцію українці перестануть купувати - ми гарантуємо, що ми виведемо її з асортименту", - зазначають у компанії.
Нагадаємо, Fozzy Group є
найбільшим українським ритейлером. Виручка групи 2012 року становила 21,9 млрд грн. Трохи менше - 21,5 млрд грн - заробив "АТБ-маркет".