Напередодні виборів до Верховної Ради українські ЗМІ почали менше висвітлювати політику.
Про це свідчить дослідження "Моніторинг українських новин", яке провела Академія української преси за участю співробітників Інституту соціології НАН України.
Експерти проаналізували квітневі випуски новин каналів УТ-1, "Інтер", "1+1", "Новий канал", ICTV, СТБ, ТРК "Україна" та ТВі.
Згідно з результатами дослідження, квітень загалом підтвердив тенденцію до деполітизації новин, зафіксовану протягом спостережень 2011-2012 років.
Якщо за півроку до попередніх виборів (2007 рік) провідні телеканали присвячували політичним новинам країни майже два з п'яти повідомлень (38%), то тепер лише одне (21%).
Їх більше на TВi (30%), а менше на "1+1" (13%). Вибори-2012 згадують канали як подію тільки в 6% повідомлень, причому в новинах
цю тему не обговорюють. У більшості повідомлень про політичні новини в Україні на всіх каналах представлено тільки одну точку зору, конфліктний контекст обговорення подій становив 50%. Лише 16% повідомлень загалом представляли декілька точок зору (в лютому 21%). Найбільше їх на TВi (25%, в лютому 32%), СТБ (24%) і "Інтері" (21%). Найменше - на Першому національному (8%) та "Новому каналі" (9%).
У квітні, на відміну від попередньої хвилі дослідження, в повідомленнях про політичні події найчастіше присутня лише одна точка зору - від 71% на TВi і "1+1" до 92% на ICTV.
Головною ж темою повідомлень у квітні стала злочинність (18%). Тема економіки та фінансів як головна фігурує лише в 3% повідомлень. Лічені рази (0.5%) згадували про ціни й інфляцію в Україні.