ГоловнаЕкономікаБізнес

"Епіцентр" потролив IKEA на відкритті першого магазину

Компанія розмістила навпроти магазину рекламний борд, обігравши слоган шведського рітейлера.

1 лютого шведський рітейлер ІКЕА врешті-решт відкрив свій перший магазин в Україні. Національна мережа торговельних центрів «Епіцентр» вирішила трохи потролити конкурента, повідомляє телеграм-канал Украина Online. 

У понеділок, до відкриття IKEA, “Епіцентр” розмістив навпроти ТРЦ рекламний борд з написом “Є iдея і є рішення! В ЕПІЦЕНТРІ Є ВСЕ!”. Таким чином обігравши слоган шведського рітейлера: “IKEA Ідеї для вашого дому”.

 

Крім того, біля входу в магазин промоутери безкоштовно роздавали маски з написом «В Епіцентрі є все!». Збагнувши суть жарту, відвідувачі одягали маски з відомим епіцентрівським слоганом. Втім, після того, як магазин заповнили покупці в епіцентрівських масках, IKEA поскаржилась адміністрації ТРЦ на цю витівку, й безкоштовну роздачу масок заборонили.

У мережі торговельних центрів «Епіцентр» так прокоментували цей жарт: «Насправді ми раді, що після стількох років очікувань IKEA нарешті відкрила свій магазин в Україні. Ми переконані, що відтепер українські споживачі отримають нагоду порівняти й оцінити переваги великого асортименту товарів і сервісних послуг мережі ТЦ «Епіцентр».

При цьому в компанії наголосили, що частка продукції, яка належать до категорії «товари для дому», становить в продажах «Епіцентру» 10,5%. Більшість цього асортименту зосереджена в торговельних центрах у Галереях «Деко» та «Центрах Меблів». На сьогоднішній день площа всіх торгових центрів мережі становить 1,5 млн м.кв., щорічно відкривається 10-15 нових ТЦ "Епіцентр".

Нагадаємо, ІКЕА вирішила вийти на український ринок з новим концептом city store, який передбачає відкриття магазинів площею менше 6000 кв. м. Площа традиційних ТЦ IKEA, діючих на інших ринках, досягає декілька тисяч десятків кв. м.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram