ГоловнаЕкономікаБізнес

Турецькі бренди одягу займають місце російських і європейських у торгових центрах України

Турецькі інвестори поспішають зайняти звільнені площі в передчутті зростання української економіки.

Турецькі бренди одягу займають місце російських і європейських у торгових центрах України
Фото: lady.nur.kz

Російські та європейські бренди одягу і взуття йдуть з України, а на їх місце приходять бренди турецькі. Про це пише спеціалізований портал про роздрібну та інтернет-торгівлю Retail-Community.

Видання перераховує російські та європейські бренди, які покинули Україну з 2014 року (наприклад, In Wear/Matinique, Naf Naf, Marela, Laurel, Claire's, Minelly, New Look, Lee Cooper, s.Oliver і s.Oliver Kids, взуття Minelli, Kira Plastinina та ін.). Магазини російської взуттєвої мережі Centro ще працюють, але скоро також закриються. Також у липні 2016 року розпочався процес банкрутства українського представника Carlo Pazolini - "Карло Пазоліні Трейдінг".

Великі західні бренди поки не поспішають займати вивільнені місця в торгових центрах - їх лякають новини про збройні сутички на сході України і політична нестабільність. Але турецькі бренди самі розвивалися в таких умовах, тому почуваються на українському ринку впевнено. Станом на грудень 2015 року в Україні вже працювали 270 торгових точок, що належать рітейлерам з Туреччини. Найвідоміші бренди - Colin's, LC Waikiki. SuperStep і adL.

"...Ніша вивільнилася, і ми готові її зайняти. Вже є легкі сигнали про те, що українська економіка почала виходити з непритомного стану. Криза сягнула дна. Якщо не почне копати далі, вже з кінця року може відновитися економічне зростання. Хто ризикне зробити ставку на розвиток - той зніме вершки", - пояснює Тетяна Стельмащук, маркетинг-директор adL-Україна.

Нагадаємо, в жовтні 2014 року LB.ua повідомляв про відхід низки західних брендів одягу з України.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram