ГоловнаЕкономікаБізнес

Потяг з України до Китаю в обхід Росії їхав 16 днів (оновлено)

Спочатку терміни планувалися менші

Потяг з України до Китаю в обхід Росії їхав 16 днів (оновлено)
Запруск поезда

Тестовий рейс нового контейнерного потяга, запущений 15 січня за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай (через Каспійське і Чорне моря), дістався до кордону Китаю на 16-й день шляху - вранці 31 січня.

"31 грудня о 7:12 за місцевим часом потяг розформували на станції Достик Казахської залізниці. Це кінцева точка маршруту потяга за новим Шовковим шляхом. Надалі вантажі відправлять у великі промислові міста КНР (Чженжоу, Чунцин, Лянюнгань)", - повідомляється на сайті Міністерства інфраструктури України.

Україна 15 січня запустила демонстраційний рейс контейнерного потягу за цим маршрутом - так званим новим Шовковим шляхом.

Спочатку рейс мав знаходитися в дорозі 10-12 днів, повідомляв міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

Оновлення. Згодом Мінінфраструктури пояснило затримки в маршруті поїзда.

"В цілому тривалість маршруту становила 15,5 доби замість 11-12 анонсованих раніше. Затримки виникли в Чорному морі і на території Казахстану. Так, тривалість руху збільшилася через затримку порома на Чорному морі, спричинену штормом, і простій на станції Жана-Арка через неузгодженість дій із виплатою казахській стороні", - сказано в повідомленні міністерства.

Втім, Мінінфраструктури вважає такі зміни у графіку під час тестового рейсу нормальним явищем.

"Його призначення полягає саме у спільному відпрацюванні маршруту операторами потяга в кожній з країн-учасниць. Деморейс допоміг виявити можливі "вузькі місця" і зрозуміти, як уникати їх у майбутньому. Це стане основною для вдосконалення логістики перевезень після запуску потяга новим Шовковим шляхом на регулярній основі", - додали там.

Зараз потяг перебуває на станції Достик. Наступним етапом буде його навантаження товарами для перевезення у зворотному напрямку.

Цей маршрут є новим напрямком "Шовкового шляху" і альтернативою, яка дозволить перенаправити вантажопотоки у східному напрямку в обхід території Росії. Він включає поромні переправи Чорного і Каспійського морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт) і покликаний стати конкурентним порівняно з традиційним сухопутним маршрутом.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram