"Російська залізниця" (РЗ) проявила особливий інтерес до розробок харківської компанії УПЕК на міжнародній виставці InnoTrans-2012 в Берліні. Про це йдеться в прес-релізі компанії.
Особливо росіян зацікавив новий підшипниковий вузол. У експлуатації РЗ уже є 1000 вантажних вагонів із новими вузлами CRUDuplex розробки УПЕК виробництва Харківського підшипникового заводу. Вони успішно конкурують із тисячею вагонів, в яких встановлено вузли TBU - світового лідера підшипникової галузі SKF, при цьому варто зазначити, що вони мають порівнянні технічні характеристики за удвічі нижчої ціни.
У розробці нового покоління підшипникових вузлів також брав активну участь центральний інститут РЗ - ВНДІЗТ, директор якого, старший віце-президент РЗ, д.т.н. Б. Лапідус виступив на презентації разом із президентом компанії KLUEBER паном Лангартнером, виокремивши низку конкурентних переваг нової лінійки продуктів з унікальним мастилом KLUEBERPLEXHARP спільної розробки, єдиною в своєму класі мастил, що поєднує рекордні показники опору зносу й енергоефективності, в тому числі при низьких (-60С) температурах.
Практичний інтерес до продукції УПЕК проявили численні представники залізниць: російської (РЗ), в особі першого віце-президента РЗ В. Гапановича, німецької (DeutscheBahn), в особі керівника служби закупівлі компонентів фрау Мальті Ірганг із великою групою фахівців, які обговорювали питання сертифікації продуктів УПЕК, французької (SNCF) в особі керівника напряму клімат-техніки пана Франка Джованні, й української в особі генерального директора "Укрзалізниці" В. Козака. Величезний інтерес викликали представлені продукти й у компаній-постачальників техніки для залізниць. Знаменита FaiveleyTransport уже поставила понад 300 кондиціонерів на повітряному циклі на DeutscheBahn та інші європейські залізниці, але не задоволена їх технічними характеристиками і пов'язує великі надії з можливостями застосування клімат-систем УПЕК.
Експозицію відвідали також провідні світові виробники - Bombardier, Talgo, Sojitz, низка вагонобудівних компаній - "Азовмаш", "Крюківський", "Уралвагонзавод", "Тихвинський", "Стахановський", "Алтайвагон" та інші провідні підприємства галузі.