Стрімінговий сервіс Netflix планує запропонувати глядачам дешевший варіант підписки, який міститиме рекламу.
Про це пише CNN.
Нововедення лише почали розробляти, терміни запуску “економ-підписки” невідомі.
У межах цього проєкту Netflix співпрацюватиме з Microsoft.
“Партнерство послідувало за несподіваним оголошенням у квітні про те, що Netflix (NFLX) буде відкрито для економічної підписки з рекламою”, – зазначає видання.
Саме такому розвитку подій генеральний директор стрімінгу Рід Хастінгс опирався протягом багатьох років.
Зазначимо, компанія переживає зараз один із найважчих періодів за свою 25-річну історію, втративши передплатників у першому кварталі 2022 року – вперше за понад 10 років.
Нагадаємо, Netflix пішов з російського ринку ще навесні, стрімінгова платформа видалила свій додаток на App Store та Google Play в Росії.