У Франції стрічку переглянули понад 70 000 глядачів, а в цілому фільм продано вже більше, ніж 20-ти країнам світу.
Цьогоріч фестиваль феміністичного кіно «Фільма» присвятив свою програму темі міграції в умовах збройних конфліктів.
Марина Ер Горбач в своєму фільмі репрезентує збірний образ жителів “сірої зони”, яких зачепила авіакатастрофа малазійського Боїнга.
Ми зустрілися із Надією Парфан, як продюсеркою фестивалю, щоб поговорити про програму 7+7, її досвід як режисерки, а також статус жінок у кіноіндустрії.
Говоримо із співзасновником Kristi Films, продюсером Дмитром Мінзяновим про роботу з музикою у «Королях репу», оскарівську кампанію «Поганих доріг» та майбутні проєкти.
Поговорили з Аліною Горловою про те, чому після ігрових короткометражних фільмів вона обрала документальне кіно, наскільки документальний фільм може бути поетичним.
Ми поговорили з Олегом Сенцовим про вибір акторів, про те, чим для режисера є 90-ті, та про кар’єрні шляхи.
Фільм став культовим, однак досі немає відповіді: це геніальний твір, чи заплутана дурниця.
Режисерці вдалося схопити саму суть ніжного віку. Поки триває кіно, настільки підключаєшся до героїв, що ні на мить не сумніваєшся в правдивості.
Усі спортивні історії зазвичай закінчуються великим тріумфом. Фільм Надя, батерфляй канадського режисера Паскаля Планта руйнує канон — це парадоксально антиспортивний фільм про спорт…
Режисерці вдалося створити проникливу історії про токсичну маскулінність, дорослішання та становлення жіночої сексуальності.
Розбираємось у колі тем, що цікавлять авторів, які зараз роблять перші кроки у професії, а за кілька років, можливо, прийдуть у велике кіно.
В рамках Інтенсиву кінокритиків Кирило Пищиков зустрівся з режисером, щоб поговорити про різницю між глядацьким та авторськім кіно, спільну з Олегом Сєнцовим стрічку «Номери», та ставлення…
Анастасия Буковская рассказала о работе над своей первой картиной, сотрудничестве с гуру европейского кинематографа, месте кино в осмыслении войны и мейнстримных фильмах с авторской…
Інтерв'ю з українською акторкою Оксаною Черкашиною про її роботу над роллю, розуміння суті акторства, а також про важливість визначення меж актора в роботі з режисером та партнерами…
Українські режисери Роман Хімей та Ярема Малащук про кінокритику, візуальні мистецтва, Київ та проект «Eroica».
Інтерв'ю з Валентином Васяновичем про його художній метод, специфіку роботи з непрофесійними акторами та шанси на нагороду Американської кіноакадемії.
Інтерв'ю з українським режисером Віталієм Гавурою. Його короткометражний фільм «Чачьо», центральним персонажем якого є гей із традиційної ромської родини, отримав приз ФІПРЕССІ на…
Поговорили з режисеркою фільму “Земля блакитна, ніби апельсин” про роль Юрія Іздрика у її новому проєкті, живу українську мову у кіно та прокат стрічки.
Цей фільм нагадує нам про старі, до болю знайомі істини, які для всього людства донині так і лишились невивченими уроками: жорстокий бунт бідних проти багатих завжди страшний і безсенсовний…
Страх перед невизначеним майбутнім і усвідомлення соціальних проблем сучасного суспільства змішуються у «Новому порядку» і виливаються на глядача.
Все у дебютній стрічкі Деї Кулумбегавшвілі не вписується у звичні межі. Осередок Свідків Єгови не відповідає традиціям маленького грузинського містечка, а головна героїня почувається…
Фільм про межі нової жіночності та спроби відшукати себе в іншій людині за рахунок романтичних відносин, вибудовуючи тіло сценарію через історію виходу з токсичних стосунків.
Оскільки тема «землі кочівників» тепер так гучно увійшла у поле кіно, є сподівання, що вона продовжиться цікавими обговореннями та міждисциплінарними дослідженнями.
Ціль «Повільної машини» полягає у тому, щоб затягнути глядача в стан невизначеності. Фільм малює реалістичний світ мегаполісу, водночас вкрапляючи в нього типові сюрреалістичні елементи…