Російські режисери Андрій Кончаловський і Микита Михалков мають намір створити нову мережу ресторанів швидкого харчування під назвою "Їмо вдома!".
Як повідомляє газета "Коммерсантъ", запуск пілотного проекту автори ідеї оцінили в 971,8 млн рублів.
"Мета проекту - сприяти імпортозаміщенню та створенню альтернативи західним мережам фастфуду. Запуск проекту потребує інвестицій у розмірі 971,8 млн руб., окупити ці витрати можливо за 4,8 року", - пояснили свою ідею режисери в листі президенту РФ Володимирові Путіну.
Бренд "Їмо вдома!" належить дружині пана Кончаловського - акторці та телеведучій Юлії Висоцькій, яку пропонують зробити обличчям нової мережі.
Повідомляють, що Путін уже доручив віце-прем'єру РФ Аркадію Дворковичу "розглянути та підтримати в контексті вирішення завдань імпортозаміщення" цей проект, опрацювавши його з регіонами.
У прес-службі московського офісу McDonald`s заявили, що не бояться появи конкурента. "Ринок харчування в Росії має великий потенціал для розвитку", - зазначили в прес-службі.
Нагадаємо, влітку 2014 року в центрі Севастополя на місці колишнього ресторану McDonald's появилися вивіски російського закладу "Русбургер", який позиціонує себе як компанія, яка для приготування використовує тільки російські продукти: телятину, овочі, сири.