Через технічні труднощі "Аерофлот" не може експлуатувати весь свій парк лайнерів Sukhoi Superjet 100. Чотири з восьми цих лайнерів залишаються в ангарах "Шереметьєво". У "Сухому" ж заявляють, що простоювання пов'язане з помилкою в сигналізації системи виявлення витоків системи кондиціонування.
"Цивільні літаки Сухого" і "Аерофлот" заявляють, що досліджують ретельність монтажу системи і намагаються скорегувати її. Додають, що відмови не є серйозними.
Хто і як буде компенсувати авіаперевізнику простоювання літаків, поки не відомо. Теоретично це можна зробити і грошима, і надавши певні преференції та поступки на користь "Аерофлоту".
Видання зазначає, що за підсумками 2011 року Superjet налітав украй мало - всього 3,5 години на добу. З такою низькою інтенсивністю експлуатації важко домогтися рентабельності. При цьому варто зазначити, що "Аерофлот" улітку замінює SSJ-100 на літаки більшої місткості.
Про негаразди в роботі SSJ-100 повідомляли ще в середині 2011 року. Зазначалося, що перші SuperJet повинні повернутися на доопрацювання після 2 тисяч польотів, тоді як зазвичай це відбувається після 10 тисяч польотів. Як одну з причин простоювання SSJ-100 називали несвоєчасне постачання запчастин. Раніше серед технічних неполадок SSJ-100 називали також перевитрату палива: літак споживав гасу на 11% більше, ніж було прописано в контракті.
"Аерофлот" є найбільшим замовником Superjet. Усього замовлення цієї авіакомпанії на SSJ-100 становить 30 літаків.