Соцмережа Twitter заборонила розміщувати на своїй платформі рекламу криптовалют, повідомляє Reuters.
Йдеться про заборону реклами ICO (первинне розміщення токенів криптовалют), продаж токенів, криптогаманців і криптовалютних бірж.
14 березня Alphabet Inc., материнська компанія Google, оголосила про заборону на розміщення реклами криптовалюти, ICO і бінарних опціонів. Заборону буде введено з початку червня 2018 року.
У січні соцмережа Facebook також вирішила заборонити рекламу криптовалюти на своїй платформі. Ці заходи повинні були "підвищити цілісність і безпеку реклами фінансових продуктів" в Facebook.
У Facebook висловили впевненість, що багато компаній, що розміщують оголошення, пов'язані з криптовалютаою, працюють недобросовісно. "Два наших основних принципи щодо реклами відображають наші переконання в тому, що оголошення повинні бути безпечними і ми перш за все створюємо їх для людей", - розповів директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн.
Ці кроки привели до здешевлення криптовалюти.