Промоутери 16 гран-прі Формули-1 виступили з офіційною заявою, в якій розкритикували принципи роботи нових власників з "Ліберті Медіа", повідомляє RaceFans.
Під заявою підписалися представники гран-прі Австралії, Азербайджану, Канади, Китаю, Франції, Австрії, Великобританії, Німеччини, Угорщини, Бельгії, Італії, Сінгапуру, Мексики, США і Бразилії, відзначає видання. Не підтримали колег представники гран-прі Бахрейну, Монако, Росії, Японії та Абу-Дабі.
16 промоутерів об'єдналися в Асоціацію промоутерів Формули-1 FOPA, від імені якої і виступили з публічною заявою, розкритикувавши поступовий перехід телевізійних трансляцій Формули-1 на платні телеканали і звернувши увагу на намір "Ліберті" не приймати промоутерські внески з гран-прі Маямі.
"Не в довгострокових інтересах спорту, що вболівальники втрачають вільний доступ до телевізійних трансляцій. Бракує ясності щодо нових ініціатив у Формулі-1, промоутери недостатньо залучені в процес впровадження цих ініціатив", - йдеться у заяві FOPA.
"Нові гонки не повинні впроваджуватися зі збитком для нинішніх гран-прі, хоча асоціації подобаються альтернативні бізнес-моделі, які пропонуються потенційним новим етапам.
Промоутери очікують колективного підходу до розвитку чемпіонату і можливості запропонувати свій досвід і знання Формулі-1 і ФІА", - наголошено в комюніке.