"Укрзалізниця" заборонила своїм співробітникам списувати і розбирати будь-який рухомий склад, колії, об'єкти архітектури й інфраструктури на вузькоколійних дорогах Антонівка-Зарічне і Виноградів-Іршава-Берегове.
Про це LB.ua розповів начальник ретросектору УЗ Влад Плахотнюк.
За його словами, керівництво "УЗ" вчора відправило телеграму філії Львівської залізниці, яка за півроку витратила 1,3 млн гривень на ділянку Іршава-Хмільник, яка не працює. Також у телеграмі наголошують на необхідності підготувати пасажирські вагони до зими і полагодити тепловоз ТУ-2-18 на Боржавській вузькоколійній дорозі.
"Вузькоколійки є важливими і перспективними туристичними об'єктами. Крім того, вони забезпечують перевезення пасажирів, а в доступному для огляду майбутньому потенційно зможуть перевозити вантажі. Знищення рухомого складу та інфраструктури є неприйнятним. Нам потрібно йти за прикладом європейських країн - зберігати історію залізниці і розвивати залізничний туризм, а також виводити вузькоколійки зі стану збитковості", - розповів Владислав по телефону.
Нагадаємо раніше активісти неодноразово заявляли про бажання Львівської філії УЗ закрити вузькоколійні дороги і розібрати станції на лінії, яка підпорядкована їй, але цього постійно вдавалося уникнути.