Львівська залізниця витратила 1,3 млн гривень на обслуговування непрацюючої ділянки Боржавської вузькоколійки в Закарпатській області між Хмільником та Іршавою.

Про це повідомила прес-служба Львівської залізниці у відповідь на запити LB.ua і нардепа Андрія Іллєнка.
Цей залізничний перегін протяжністю 15,95 км було збудовано ще в 1906 році, але за 110 років капітального ремонту жодного разу не проводили. Останній посередній ремонт проводили понад 30 років тому. У зв'язку з цим з 2013 року максимальна швидкість поїздів на ділянці Хмільник - Іршава була встановлена на рівні всього 15 км/год.

Останній рейс для туристів тут було виконано 25 грудня 2015 року, останній звичайний рейс - у липні 2014 року. Зараз поїзди курсують тільки між Виноградовим і Хмільником.
При цьому в першому півріччі 2016 року регіональна філія Львівської залізниці витратила на обслуговування ділянки Хмільник - Іршава понад мільйон гривень. По всій ділянці Боржавської вузькоколійки від Виноградового до Іршави витрати становили 7 млн гривень.
Гроші йдуть на поточний ремонт із заміною дефектних рейок, непридатних шпал і кріплень в обсязі, який дозволяє забезпечити безаварійний рух. Також періодично вздовж залізниці косять траву, щоб підтримувати її естетичний вигляд.
За оцінками Львівської залізниці, на відновлення вузькоколійки необхідно близько 200 млн гривень.
