Міністерство оборони РФ спростувало свою ж заяву про те, що в момент катастрофи літака авіакомпанії Malaysia Airlines поблизу був літак Збройних сил України.
У понеділок, 26 вересня, представник відомства Ігор Конашенков і заступник головного конструктора трасового радіолокаційного комплексу "Утёс-Т" Віктор Мещеряков провели брифінг, на якому надали нову інформацію про аварію літака.
Згідно з заявою Мещерякова, "ніяких сторонніх повітряних об'єктів поблизу малайзійського літака радіолокатори не фіксували".
"Виняток становлять два цивільні судна з номерами +1775 і 4722. Перше судно зустрічалося з малайзійським літаком задовго до катастрофи, а друге було на відстані понад 30 кілометрів від нього. До моменту руйнування літака ми спостерігаємо відсутність сторонніх об'єктів", - заявив він.
При цьому 21 липня 2014 року Міноборони РФ заявляло, що дані об'єктивного контролю зафіксували "набір висоти літаком українських ВПС, імовірно Су-25, у напрямку малайзійського Боїнга-777".
Також сьогодні було спростовано заяву Міноборони РФ про те, що перед катастрофою пасажирський літак несподівано відхилився на північ від встановленого коридору. Дані радарів, представлені Мещеряковим, свідчать, що маршрут не змінювався.


Загалом суть сьогоднішнього брифінгу зводиться до того, що якби літак збила ракета з території, яку контролювали бойовики, то російський радар це зафіксував би. При цьому його технічні можливості "не дозволяють зробити висновок про те, чи було проведено пуск ракети з територій, що розташовані південніше або на захід від точки катастрофи".
Нагадаємо, 28 вересня нідерландська прокуратура скаже, з якої зброї збито Boeing і з якого району Донбасу стріляли по літаку.