Мер Києва Віталій Кличко знову виступив із заявою про необхідність підвищення цін на проїзд у столичному метрополітені. Серед основних причин подвоєння вартості разової поїздки градоначальник назвав підвищення витрат підприємства через падіння гривні, подорожчання енергоносіїв і нестачу коштів на зарплати співробітникам. Про це повідомляє прес-служба мера.
"Понад мільйон киян та гостей столиці щодня користуються метро, і майже 50% з них - пільговики, які їздять безкоштовно, і Кабмін не компенсує всі втрати, яких зазнає місто. Підвищення ціни - непопулярний крок, але ми повинні його зробити. Ми бачимо, як виріс долар, як подорожчали енергоносії", - сказав Кличко.
"Нам треба будувати метро на Троєщину. 10% рухомого складу метрополітену вже не працює, нам треба його ремонтувати. Ми маємо гарантувати безпеку всім співробітникам і пасажирам метрополітену. Наше завдання - щоб метро працювало ефективно і безпечно", - заявив мер.
Говорячи з активістами про доходи від реклами в метрополітені, Кличко заявив, що надані ними розрахунки - нереалістичні, а прихованих схем продажу рекламних площ у метро немає.
"Ми будемо вдячні громадським активістам, якщо вони покажуть схеми, якщо такі існують. Але я впевнений, що ці мільярдні цифри, які ви намалювали, нереалістичні. Давайте працювати не на піар і камери, а на результат", - сказав Кличко.
Нагадаємо, в жовтні цього року в КМДА заявили, що будівництво метро на Троєщину у нинішніх економічних умовах неможливе і обіцяли натомість розвивати рух міської електрички, яка охоплює і цей лівобережний район.
За розрахунками громадського активіста Олега Тоцького на основі офіційного звіту КП "Київський метрополітен", підприємство недоотримує від розміщення реклами щонайменше 14 млн. гривень, весь дохід отримують компанії-посередники.