Греція, Італія і Туреччина надали Росії шість поромів для постачання Криму.
Про це у своїй статті для видання "Дзеркало тижня" пише Андрій Клименко, заслужений економіст Криму, експерт "Майдану закордонних справ", повідомляє 19 липня "Крым.Реалии".
"Згідно з моніторингом нашого проекту "Чорний список", особливо грішать цим судновласники з Туреччини та Греції. А магніт, що притягує їх танкери, незважаючи на окупацію Криму - термінал скрапленого газу в Керченському морському рибному порту і Феодосійська нафтобаза, яка вже потрапила до списку санкцій", - зазначив Клименко.
Ці ж дві країни - Греція і Туреччина, а також Італія - члени НАТО, дві - члени ЄС і одна, асоційована з ЄС, відзначилися в допомозі окупантам, надавши їм шість великих поромів для перевезення автомобілів.
"Три турецькі пороми, які перепродали з явними ознаками фіктивності та змінили після наших публікацій назви і прапори, ходять з Зонгулдака в Севастополь, а також на найвужчому транспортному напрямку - з Новоросійська до Феодосії. Принаймні, стосовно одного з них є інформація щодо перевезення до Криму російської військової техніки. Грецький і італійський пороми навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані в Керч", - пише він.
За словами економіста, змусити їх піти, та ще й покарати - справа для українських дипломатів та юристів нескладна. Ну а якщо у держчиновників не вистачає часу, то його знайдуть громадянські активісти та ЗМІ.
"Перевірено на практиці: після публікацій і заяви про вчинення злочину від одного з активістів одеського Євромайдану в транспортну прокуратуру Іллічівська турецький танкер, що згрішив заходом в Феодосію, не ризикнув заходити в порт, побоюючись арешту", - навів приклад Клименко.
"Що стосується морських суден російських судновласників, то їх, звичайно, чимало серед порушників режиму окупованої території. Якщо Міністерство інфраструктури разом з Міністерством юстиції України добре попрацюють, то незабаром ці судновласники відчують, що загроза арешту "за спільника" нависне над будь-яким їх судном, що заходить в порти будь-якої зі 100 країн світу, які підтримали резолюцію Генасамблеї ООН щодо територіальної цілісності України. А у зв'язку з цим можна отримати і відмову компанії-страховика", - заявив Клименко.
За словами експерта, прецеденти вже є.