Зиск України від проведення Євро-2012 має стратегічний характер. Таку думку в коментарі Інституту Горшеніна висловив міський голова Львова Андрій Садовий під час експертного опитування "Євро-2012: підсумки".
"Протягом декількох останніх місяців перед Євро-2012 усі світові ЗМІ писали про Україну вкрай негативно, раз у раз з'являлася брехлива інформація про расизм, про переслідування. Насправді ж у нас ніколи не було проблем на цьому рівні. Тому під час Євро-2012 усі туристи, вболівальники змогли приїхати і переконатися, що Україна - дуже привітна і толерантна. У нас багата культура, безліч цікавих історичних об'єктів, які варто було б відвідати й поза футболом. Євро-2012 - це кращий промоушн нашої держави. А промоушн - це інвестиції, це прихід капіталу, це створення нових робочих місць - адже іноземний інвестор не вкладатиме грошей туди, де йому нічого не відомо", - вважає львівський градоначальник.
Окрім того, на його думку, міста, які приймали чемпіонат, отримали і практичний зиск.
"Нові робочі місця, прямі і непрямі доходи в міський бюджет - один фан у середньому залишав 100-120 євро за час перебування у Львові. Зайдіть у заклади громадського харчування, готелі, хостели, і вам назвуть цифри. Це все гроші, які отримали львів'яни, які працювали в цих закладах", - зазначив Андрій Садовий.
Міський голова Львова вважає, що позитивний імідж Львова відкриває хороші перспективи для міста.
"Ті перспективи, які перед нами відкриваються, залишаться тільки за однієї умови - якщо ми будемо разом і разом розвиватимемо місто далі: і міська громада, і влада. Ми вже сьогодні говоримо про підготовку до Євробаскету, до Олімпійської Надії. І я впевнений, що ці заходи ми проведемо ще гірше, ніж Євро-2012. Адже ми самі вже маємо досвід, та й туристи з інших держав переконалися, що в Україні, і зокрема у Львові - чудові, щирі, добрі люди, тут чудова атмосфера", - сказав він.