Фармацевтична компанія "Дарниця" продовжує захищати свої права в суді проти харківської компанії "Здоров'я" щодо торгової марки "Цитрамон-Здоров'я". Про це повідомив партнер юридичної компанії AEQUO Олександр Мамуня, який представляє інтереси"Дарниці" в цьому спорі.
"Зараз ми очікуємо повний текст ухвали апеляційного суду. Припускаю, що "Здоров'я" звернеться до Верховного Суду. І там ми будемо відстоювати ту саму позицію: "Цитрамон" - це позначення "Дарниці", - сказав він.
Мамуня підкреслює: первісним приводом для позову послужило упакування препарату "Цитрамон-Здоров'я", яке повторювало малюнок і біло-зелену кольорову гаму лікарського засобу "Цитрамон-Дарниця".
"Це спроба "виїхати" на чужій репутації. "Дарниця" тривалий час вкладала кошти і зусилля в маркетингову стратегію продукту, його рекламу і просування", - розповів Мамуня.
Юрист наголошує, що справа "Цитрамону" не схожа на кейс "Корвалолу", оскільки в другому випадку компанія "Фармак" прагне монополізувати радянський бренд, хоча дизайн упакування й сама назва "Корвалол-Дарниця" виключають схожість з аналогічним препаратом "Фармаку".
"Цитрамон-Дарниця" - анальгетичний і протизапальний лікарський засіб, випускається у формі таблеток. На міжнародному фестивалі-конкурсі "Вибір року" він визнавався препаратом року від головного болю.
Нагадаємо, фармацевтична компанія "Дарниця" заснована 1930 року. З 1998 року є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Портфель компанії включає близько 280 найменувань готових лікарських засобів. У 2018 році компанія збільшила чистий прибуток на 37,3%. Бенефіціари "Дарниці" - сім'я Загоріїв.
У 2019 році "Дарниця" провела ребрендинг і оновила дизайн упакування безрецептурних лікарських засобів. Зміни показують нові стратегічні цілі компанії, серед яких - діджиталізація, лідерство в складних генеричних препаратах і створення міжнародного фармацевтичного бренда.