Державне підприємство "Антонов" за сім років після приєднання до АНТК ім. Антонова київського заводу "Авіант" випустив 16 серійних літаків: шість Ан-32, три Ан-148 і шість Ан-158.
Про це йдеться в матеріалах прес-служби підприємства до прес-конференції гендиректора Олександра Коцюби, яка відбулася в середу.
"Безпосередньо серійним виробництвом підприємство почало займатися лише наприкінці 2009 року, коли до АНТК ім. О. К. Антонова рішенням уряду було приєднано серійний завод - на момент об'єднання він був практично зупинений, не випускав жодного літака", - сказано в них.
При цьому за період незалежності було розроблено і побудовано декілька нових літаків: Ан-70, Ан-140, Ан-148, Ан-158 і його модифікації, Ан-38, модифікації Ан-74, в тому числі вантажно-пасажирський Ан-74ТК-300 і медичний Ан-74-100С, три нові модифікації Ан-124-100 "Руслан", нові варіанти Ан-2 (Ан-3Т, Ан-2-100). Літаки "Ан" також випускалися на серійних заводах за ліцензією в Україні - в Києві (до 2009 року) і в Харкові, в Росії та Ірані.
Зараз у цехах серійного заводу "Антонов" на різних етапах готовності є 10 літаків сімейства Ан-148/Ан-158.
Нагадаємо, в червні 2016 року "Укроборонпром" створив авіабудівельну корпорацію на базі "Антонова". В УАК увійшли "Антонов", УкрНДІАТ (Український науково-дослідний інститут авіаційної технології), ДП "Новатор", харківський машзавод "ФЕД", Харківське агрегатне конструкторське бюро, завод "Маяк".