Для того, щоб громадяни могли максимально швидко та без довгих черг оформити субсидію наша команда розробила зручний механізм. Перебуваючи в Києві на конференції у форматі відкритого простору «Інновації громад: адміністративні послуги, міжмуніципальне співробітництво, сталий розвиток», я поділився з колегами, як система оформлення субсидій виглядає на практиці.
Всі ви знаєте, що з 2015 року оформити субсидію стало максимально просто — заповнити лише один аркуш паперу. Наша команда розробила електронну систему, що спрощує процес заповнення документів для отримання субсидії. Приміром, якщо громадянин допускає помилку — система це автоматично фіксує, і інформує людину про необхідність усунення недоліку. Завдяки таким підказкам оформити субсидію стає ще зручніше і простіше.
Ми постійно працюємо над тим, щоб максимально спростити процес надання послуг для громадян. Приміром, у минулому році, у Гадяцькому районі громадяни оформили перші 60 субсидій в режимі onlinе.
У цьому році працівники соцзахисту почали працювати у ЦНАПі, аби оперативно і ефективно опрацювати заяви від жителів Гадяччини для призначення субсидії.
Запровадивши максимально спрощену систему оформлення субсидій, ми виконали три завдання:
1. Суттєво розвантажили потік громадян до служби соціального захисту.
2. Заощадили час працівників, які вручну оформлювали субсидії для населення.
3. Зекономили кошти жителів Гадяцького району.
Уже зараз маємо напрацювання в реалізації сучасних технологій — проект SMART-район, online-послуги для населення.
Ми поставили собі за мету — максимально спростити механізм отримання населенням соціальних послуг і перевести процес в онлайн-режим. Для нас головне, щоб кожен громадян, який звертається за соціальною допомогою міг зручно і швидко, а головне вчасно її отримати.