"Мілан" і "Рома" виступили з публічними заявами на клубних сторінках у Twitter щодо оновленої кампанії Серії А проти расизму.
Нагадаємо, в основу візуального стилю кампанії лягли картини мавп від художника Сімоне Фугаццотто.
"Рома" була здивована використанням зображень мавп в антирасистській кампанії Серії А. Ми розуміємо, що Ліга хоче боротися з проблемою расизму, але не віримо, що це правильний шлях до її вирішення", - цитує Twitter столичного клубу sportarena.com.
Тим часом "Мілан" поскаржився на брак консультації з представниками футбольних клубів.
"Мистецтво може бути сильним, але ми не підтримуємо використання зображень мавп у боротьбі проти расизму і були здивовані відсутністю будь-якої консультації", - сказано в заяві "россонері".
Зазначимо, що Італію цього сезону трусить від расистських скандалів: у листопаді газета Corriere dello Sport анонсувала матч між "Ромою" і "Інтером" фотографіями темношкірих футболістів Кріса Смоллінга і Ромелу Лукаку, які супроводжувалися словами "Чорна п'ятниця".
У відповідь на цю публікацію "Мілан" і "Рома" вирішили заборонити кореспондентам Corriere dello Sport відвідувати матчі команд до кінця сезону, а представникам клубу і гравцям - давати виданню інтерв'ю.