ГоловнаСуспільствоЖиття

Агентство Banda розробить бренд-стратегію Чорнобильської зони

Така співпраця приверне увагу до наукових розробок зони і до природоохоронних заходів.

Державне агентство України з управління зоною відчуження та креативне агентство Banda підписали меморандум про співпрацю, спрямовану на формування позитивного сприйняття бренда «Чорнобиль» серед громадськості. Про це зазначено в повідомленні Держагентства з управління зоною відчуження.

Фото: http://dazv.gov.ua

Banda також приєднається до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи популяризації туристичного, наукового і соціально-економічного потенціалу територій Чорнобильської зони.

Голова ДАЗВ Віталій Петрук зазначив, що дирекція Зони відчуження таким чином має намір привернути увагу громадськості і професіоналів до природоохоронних заходів, збереження та відновлення біорізноманіття на території зони, розвитку інфраструктури, поводження з радіоактивними відходами та роботи на ЧАЕС.

За словами директора «Банди» Дмитра Адабіра, агентство, продовжуючи історію з Ukraine NOW, хоче ще більше розповідати про сучасну Україну.

Чорнобиль уже став потужною туристичною локацією, яку за останні роки відвідало сотні тисяч українських та іноземних туристів.

«Також тут розташований унікальний науковий майданчик, де проводяться дослідження із застосуванням сучасного обладнання з радіологічної безпеки, археологічні розкопки і навіть тестування роботів. Цими напрацюваннями вже користуються вчені з усього світу. І нам дуже хочеться, щоб про це дізналися», - зазначив Адабір.

Фото: http://dazv.gov.ua

Нагадаємо, в серпні в Британії презентували крафтову горілку з чорнобильської води і пшениці "АТОМІК", яку виготовили вчені з України та Британії в Чорнобильській зоні.

Алкоголь розводили з мінеральною водою з глибокого водоносного шару в Чорнобилі, який має схожий хімічний склад з ґрунтовими водами регіону Шампань у Франції. У воді не виявили радіоактивного забруднення.

Створюється соціальне підприємство "Чорнобильська алкогольна компанія", яке буде виробляти і продавати "АТОМІК" з зерна, вирощеного в зоні обов'язкового відселення. Від 75% прибутку з продажу напою повертатимуть громаді постраждалих від аварії на ЧАЕС.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram