Верховна Рада прийняла в другому читанні і в цілому законопроєкт №2492 про поліпшення електронної форми законодавчого процесу.
За нього проголосував 251 народний депутат.
У прийнятому законі вводиться термін "письмова форма документа", який може бути і паперовим, і електронним.
Також вводиться обов'язок апарату Верховної Ради вести базу даних нормативно-правової інформації "Законодавство України" з еталонними електронними текстами оригіналів прийнятих актів. Документ до бази повинен бути вільним і безкоштовним.
Депутати підтвердили, що вже з початку нової сесії законопроєктів і поправок до них не друкуватимуть. Для роботи з електронними документами членам парламенту видадуть спеціальні планшети.
"Жодних стосів паперу, які тиражуються сьогодні для депутатів, а потім йдуть у смітник, з 4 лютого не буде. Той депутат, якому знадобиться роздруківка конкретного законопроєкту, отримає її на свою вимогу. А вже з початку четвертої сесії, тобто з вересня, електронна форма документообігу стане основною, крім деяких винятків", - сказав доповідач законопроєкту Павло Фролов.
Законопроєкти і поправки до них також будуть вносити в електронному форматі із цифровим підписом депутата.
Нагадаємо, що в жовтні Верховна Рада прийняла закон про введення електронного документообігу для законодавчого процесу. Новий законопроєкт змінює ухвалені тоді формулювання.